heb ik geprobeerd met hem, probleem is dat hij daar dikke benen van krijgt omdat hij voornamelijk alles op z'n RV wil doen met als gevolg nog meer pijnen en nog meer kwaaltjes Maar de sleutel bestaat dat weet ik zeker en ik ga hem vinden al duurt het tien jaar
Eindelijk vriendlief gezegd dat hij zijn pa moet vragen naar de afstamming en waarom t paard niet meer koerst. Zijn pa zit nu in Dubai dus dat komt mooi uit Nu afwachten
Haha volgende week komt mijn schoonvader pas terug, hij is daar nu voor werk. Dus dan krijg ik hopelijk antwoord op al mijn vragen. Heb mijn vriend gevraagd wat hij verder nog wist over t paard en dat was dat t n schimmel was.
Woogy hoop dat je vlot datgene vind wat je nodig hebt bij zaraar. Ik kan je der helaas verder ook niet bij helpen. Succes!
Ben net met mama gaan fotoshooten bij Fin en Ad, dus jullie kunnen je aan een topic verwachten. Had het nodig om nog eens echt met ze bezig te zijn. Nu kraakt mijn hele lijf, maar heb wel mooie foto's
ze is flink aan de maat intussen, denk niet dat ze zo groot wordt als Arie, maar wel een heeeeeel stuk breder vol topic vooral voor de niet facebook vrienden...haast niemand dus haha! [KS-ITP] Myth'ara, bijna 6 maanden en met de dag mooier
Tara is vol Frans ja...althans...op papier Haar vader is half Frans half Spaans/Egyptisch en moeder is half Frans hals...Egyptisch/Tunesisch/Russisch/Pools/Crabbet
Die foto van Fuego had ik nog niet gezien haha. Creatief met stoepkrijt?
Jaleesa(wat is de naam eigenlijk, of is dat de naam?) Tara is bedoeld voor de renbaan zodra ze oud genoeg is. Hele andere koek dan de paarden die hier verder in het topic voorbij komen