Sorry Lisa dat ik m voor je neus heb weg gekaapt! lenen mag altijd Baukje heeft vandaag een foto gemaakt van Set met het kabelhalster. (en met mn eerder gekochte showhalster die nog niet echt op de foto stond)
Lastig en jammer van de problemen met Zaraar, ik heb echt geen idee.. Fijn dat je ook wel vooruitgang ziet Instructeur lijkt me een goed plan!
Weet je wat ik echt zo leuk vind. Iedereen gaat hier heel gemoedelijk met elkaar om, echt een verademing naast al die reltopics hier. De paarden zijn prachtig en imo is iedereen heel goed voor ze en dat vind ik echt niet zomaar. Dus ja misschien heel raar maar mijn complimenten.
Ik wil even snel reageren op Lisa. Je verwoord echt precies wat er nou duidelijk veranderd is bij geisha. Heel apart . Ik denk dat de "grote" verandering die niet gezien word haar uiterlijk op het eerste gezicht is. Dat heb ik namelijk ook maar ik kon mijn vinger maar niet leggen op wat er nou wel zo'n geote verandering was maar dat is dus dat wat jij zegt lisa! Dat merk ik met werken echt heel erg. Ik heb nu het idee dat we alleen nog meer vooruitgang gaan zien en dat hoop ik dan ook!
En precies dat is wat ik ook zie bij Geisha. Veel minder spanning in haar lijf.
Set_Elkol
Geplaatst: 20-09-14 21:35
halster is bijna te fijntjes voor Sets grote hoofd..
haar andere nieuwe halster
Ilya past m ook al:
Smart
Geplaatst: 20-09-14 21:36
De rest is voor Katja zelf... ....
Was super leuk Ilya in het echt te hebben gezien, wat een prachtige kerel... Daarna nog even alle beestjes van Miranda bewonderd (al was het wel echt een bliksembezoek)... Geitenhok nu dus ook in het echt gezien haha! Vanochtend ook nog met Euf gekroeld dus het was een lekker dagje... ... Net ook nog maar even met Silver gekroeld en nu dan op de bank met de hondjes ...
Jaleesa, we proberen het zo leuk mogelijk te houden... ... Nog niets bekend over je toekomstig paard? Lisa, vervelend dat je vast loopt.. Misschien met je hem toch even laten staan? Even rust en helemaal niets.... Doe ik met Silver ook echt even, ze moeten toch weer het e.e.a. veranderen in dat lichaam... Yildiz, ziet er super stoer uit! Heerlijk zeg....
MirandaMalik
Geplaatst: 20-09-14 21:46
Ahhh die Ilya, zo (eigen)wijs! Ik vind het juist supermooi staan dat kabelhalster!
Lisa, met goede instructie kun je vaak ook heel veel bereiken qua lichamelijke sores, het hangt er verder vanaf wat er aan de hand is natuurlijk, maar vaak kun je een behandelplan maken met de osteo.
Dat Geisha meer ontspannen oogt is super, al vind ik dat je dat zo moeilijk kan inschatten omdat zo'n foto maar een momentopname is...in het echie zal dat veel duidelijker zijn voor je, Kel!
Haha Baukje, dat waren veel veel beesten in één keer!
Yildiz...volgens mij vergeet je de grootste concurrent van Zaartje...Mijn hele eigen Taartje
Katja, je hebt helemaal gelijk, halster is veeeeeeel te fijn voor Seti, geef maar hier, dan verdoezel ik hem wel voor je. Ilya is knap
Baukje: ik zou hem aan de ene kant graag laten staan, maar anderzijds zegt mijn totale gevoel wel om hem door te revalideren voor zijn peesje...Het is ook allemaal zo lastig met zo'n gevoelig ding. Als ik hem vergelijk met Pony mijn rauwe taaie doordrammer...Als die iets niet snapt of kan laat ze het overduidelijk weten en geeft me geen millimeter om mee te werken, zodra ze het snapt doet ze het elke dag beter. Maar Zaraar...zucht, die wil niets anders dan z'n best doen, zijn(en zeker ook mijn!) grootste valkuil.
YildizArabs
Geplaatst: 20-09-14 22:08
Eigen schuld Woogy, moet je d'r maar meer spammen! Lees net van Zaraar trouwens, echt sh*t... In welke richting ga je t nu zoeken?
Heerlijk die Ilya pics!
MirandaMalik
Geplaatst: 20-09-14 22:32
Fuego is best al een beetje veranderd sinds ik net ging beginnen.
Fuego was echt mooi grijs! Stom dat ze die kleur niet blijven
Yildiz: zie ze helaas niet dagelijks dus kan ze niet oneindig spammen, ga dat morgen wel inhalen haha Ik zal hem ergens bewust moeten maken van zijn achterbenen afzonderlijk kunnen gebruiken. Margot had immers geen grote problemen gevonden, alleen wat niet op zichzelf staande dingetjes. Heb een vriendin bericht die werkt met veel verschillende methodes waaronder klassiek, centered riding, rechtrichten, handwerk, lange lijnen etc. Wellicht kan zij ons verder helpen