[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 00:56

lilskie schreef:
Hebben die van jullie dat ook.. Dat moment dat je ze invlecht, ze wast en ze in de olie/make up zet.. Dat ze zichzelf dan heel mooi vinden? En dan zijn ze klaar, gaan ze liggen rollen in de ENIGE natte plek op het gras en dan zijn het gewoon varkens! Dan zijn het helemaal geen Arabieren meer. Dat heb ik altijd met mevrouw op de erwt.... Zo jammer...

Klopt! Ook al sta ik als een hysterische idioot met mn zweepje te wapperen, gaat madame er gewoon bij liggen en uitgebreid, kreunend liggen rollen :+ En zand plakt zo prachtig aan babieolie, haha.

__Nicky

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 01:11

Ze lijken inderdaad wel een beetje op elkaar! Ik vind Mish ook net een jonger zusje van Djuun :)

Nou, mijn kleuter dan maar.....
Afbeelding

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 01:14

Ja ze lijken echt op elkaar he, grappig :=

Whaha wat heeft Dayem er een potje van gemaakt!

Las ik net nog dit op bokt:
KingChay schreef:
Arabieren en fallabellas die hebben echt zwakkere ruggen voor de rest zijn alle paardenruggen even stevig, kracht is iets anders.

:') :') :')

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 01:24

Dan quote je dr ook wel een he Eline :+ heb daar vandaag een topic van gelezen, heb maar niet gereageerd :7

Allemaal debiele paarden hier geloof ik :+ hier nog een hoor:

Afbeelding

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 01:33

Heb je nou iets in zn manen gedaan of zijn dat de lantaarnpalen :')

Eline, heb dat topic ook doorgelezen... Waar zij in vredesnaam de wijsheid vandaan haalt om zoiets te zeggen..

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 03:09

Ik zit al n hele poos in de meeleesmodus, maar wilde toch wel even melden dat Daya vanmiddag ook een modderbad nam voor mijn neus, vies beest!

Daarna, in modderkloffie, ging ie arrogant paraderend de paddock door. Snotaap :')

Ook heb ik zojuist de ontdekking gedaan dat Roux uit dit topic mijn stalgenootje is! Met Tjaffie, haha! En heel toevallig ga ik morgen even op hem rijden :+ kleine wereld!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 08:11

Ha Ilona wat je zegt over die boxen schijnt vaak zo te zijn, dat merries de box veel netter houden :))

yashilha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 08:29

:D volgens mij vond Dayem het lekker
Ken eet altijd heel netjes ook zijn slobber
Nou hier niet hoor, mijn merrie is een varken in stal en Ken heel netjes
Ondanks dat heeft Ken altijd links een vies hoofd en een stukje nek en is mijn Ya altijd schoon

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 08:36

volgens mij is het ook net hoe nat je de slobber maakt :D ik doe altijd wat extra water haha lekker soepje.

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 09:45

Jeanette: dan zijn we elkaar wel nét misgelopen.. Ik ging rond half 5 weg en was er om een uur of 6 alweer. Ging het springen goed? Vroeg me al af waarom de bak nu opeens wél gesleept kon worden nadat wij er al 1000 keer om hadden gevraagd.. Maar dit was voor het vrijspringen dus!

Grappig Jolinda! Das wel ff toevallig!

Verschilt echt per paard hoor hoe schoon de box is. Princesa is ook netjes in haar stal. Maar genoeg merries die dat absoluut niet zijn.. Hihi..

Ik ga maar weer druppelen! Heb wel groen licht van Utrecht voor die kerstshow waar Ses vanavond aan mee zou doen. Die mag ze nog steeds meelopen.. Het wordt gefilmd dus ik zal volgende week wel gaan video spammen ;)

yashilha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 10:43

Wat leuk Jolin samen op 1 stal
Veel plezier vandaag
Wat fijn dat Ses toch de kerstshow mee mag doen.
Ben benieuwd naar het filmpje ;)

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 10:55

Afbeelding

Lekker stel zo samen :+:

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 11:53

Is het bij jullie ook zulk verschrikkelijk weer? Pfff.. Heb nog geen droog moment gezien!

Heerlijk Adawi twee blije poowns op het land :).

Ik heb mevrouw na het druppelen even losgegooid en na haar verplichte rust liet ze even blijken dat ze dat wel fijn vond.. Bokken, springen, als een idioot de bak door. En dat bevestigde voor mij wel dat haar ogen prima werken want de noodstops vlak voor de bakrand waren zeer goed uitgekiend... Doodeng die knol van mij! Haha!

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 14:23

Fijn Lilian! Goed teken :)

Pff, ik heb gewoon nog steeds geen bevestiging van Bodegraven dat ze het behandelformulier naar de verzekering hebben gestuurd. Het is inmiddels een maand (!!!) geleden dat ik er was. Afgelopen maandag lag het formulier klaar om opgestuurd te worden (ze liepen een klein beetje achter, ahum....) maar 5 dagen later nog steeds geen bevestiging gehad. En ik maar wachten op m'n geld..... Maandag maar weer aan de telefoon hangen....

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 14:30

Waar hebben jullie je paard verzekerd? (als je hem/haar verzekerd hebt natuurlijk)
Djuun zit bij Equist, van de week voor het eerst een declaratie gedaan, ben veels te laat, was van een consult uit september := Hopelijk doen ze er nog wat mee...

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 14:31

katjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 14:35

Hier ook al de hele dag regen en veel wind lijkt wel winter _O- .
Wat een leuke foto`s allemaal weer goed voor me buikspieren .

Ik zelf ben laaste dagen erg druk in huis geweest.
Kreeg 2 dagen terug telefoon dat me mams na 3 maanden eindelijk weer is kon langskomen.
Ja ik ben echt een moederskindje kan niet wachten tot ze er vanavond weer is.
Nadeel is alleen dat ik erachter kwam dat me logeerkamers een mega zooitje waren.
Ben de afgelopen dagen alleen een poetsen geweest :( .
En daarbij nog een mega leuk nieuwtje me beste vriendin die ik alweer 20 ken en al de afgelopen 10 jaar kerst bij ons viert , nou wist ik dat ze met haar nieuwe vriend 1 dagje zouden komen.
Maar gister zegt ze doodleuk dat ze de hele kerst blijft super leuk natuurlijk.
Alleen nu snel me hele kerst menu omgooien hahaha.
Iemand een idee wat lekker is bij gans er ligt echt een mega wel dood gans in me vriezer.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 14:35

Hippozorg. Dit is m'n eerste declaratie maar dit ligt niet aan Hippozorg want Bodegraven is gewoon zoooooo sloom met het opsturen van het behandelformulier. De rekening ligt al lang bij Hippozorg op de mat maar daar kunnen ze niks mee als ze geen behandelformulier hebben.

Ik weet dat je bij Hippozorg oude rekeningen kan declareren maar ik ken jullie verzekering verder niet.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 14:40

Ik kan op de site niet vinden hoe snel je na een DA bezoek moet declareren, dus denk dat het wel kan :)

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 15:30

Ik HAD Daya verzekerd bij Hippozorg.. Heb dat echter vorig jaar stopgezet omdat ik ze vre-se-lijk vond in de communicatie en met de declaraties. Heb hem nu ergens anders verzekerd, maar weet de naam even niet uit mijn hoofd.. Ze dekken meer, kost minder en hij werd ook daadwerkelijk onderzocht voordat je een verzekering af kon sluiten :+

yashilha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 15:41

Lilian dat moet een heerlijk gezicht zijn geweest!
Ga de verzekeringen goed volgen,zoek er 1 ;)
Wat een snert weet ben net terug en zeik nat bah

CSAArabians
Woonplaats: Emlichheim (Duitsland) 300 meter over de grens bij Schoonebeek (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 17:16

Afbeelding

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 17:21

Sterkte CSA (sorry weet je naam niet). 25 is een zeer respectabele leeftijd, maar het komt altijd te vroeg :(:) Wat een prachtige merrie was het!

Kathinka, alles kan toch lekker zijn met kerst :j
Letizia's tip: kijk 24 Kitchen :') Leuk dat je vriendin komt :)

Jolinda, wat leuk dat je op Tjaf hebt gereden, zag het op FB voorbij komen, zag er goed uit :j

Brr... echt een snertweer. Djuun was bommetje plof vanochtend :+ En volgens mij hengstig en het is maar goed volgens mij dat ze in de zomer Oestress krijgt :x Ze liep dr BFF al bekant in elkaar te timmeren :x Te krijsen naar hem :roll:
Stalgenootje ging longeren, dus Djuun uit bak gehaald en gepoetst en daarna warm gewandeld buiten, zodat ik als stalgenoot klaar was in de roundpen kon, wilde balkjes laten draven. Maar met wandelen was ze zo stront-irritant bezig (al naar mn hand gehapt notabene :+ ), dat me het een beter plan leek om dr ff te laten uitrazen in de bak.
Daar dus ingezet bij terugkomst en het was zeg maar goed dat dr springschoenen aan zaten :x Helemaal knetter 8)7
Maar na 10 minuten was ze uitgeraasd en vond ik het wel ff best met dit schijtweer van vandaag, morgen weer een dag :Y)
Vervolgens mocht ze met dr vriendjes in bak nog buiten spelen, waar gelijk de jaarlingruin stond te steigeren naar dr (hij wilde spelen), zodat ze weer een goed excuus had om te gillen en lelijk te doen naar hem :') En natuurlijk zwaaar beledigd dat ze naar buiten moest terwijl het waaide en het miezerde (op dat moment) :roll:

Hoop dat ze morgen vrolijker is :7

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 17:33

Ze gaat zeker gemist worden, lieve Energia!!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 18:02

Sterkte met het verlies van Energia :(:)
Djuun deed debiel :')
Noah heb ik niet verzekerd, denk dat die nu ook wel te oud is voor een beetje redelijke premie :+