Quest is idd de bovenste onze puppyhengst En Reem heeft idd een lange staart haha ben daar ook zuinig op maar toch knip ik er regelmatig wat af hoor maar die groeit zo snel maar zodra ze loopt raakt hij de grond niet
Ik vind het zo jammer dat ik geen veulenfoto's heb van Set, ooit zei de fokker ik ga wel een keer voor je kijken maar met haar heb ik ook geen contact meer (hoop dat Tuc me wijzer kan maken). Misschien rijd ik anders gewoon een keer langs het huis van de fokker, hopen dat ze daar nog woont. Ik heb alleen deze foto's:
Die derde vind ik erg leuk, echt Setel. Ze zijn allemaal echt Setel trouwens. Op de foto's is ze 2 en 3 jaar oud, precies weet ik het niet.
Barcelano
Geplaatst: 05-07-13 20:52
Ikke ben weer lekker thuis, ben nu op de bank geploft. Was me een dagje wel op stal. Kwam aan rijden stond een stalgenoot langs de weg te staan, dus draai me raampje open en zeg: ben je op de bus aan het wachten. Nee zegt ze op de ambulance. Lag een ander stalgenoot in de bak op de grond...arme meid was van het paard gevallen en nu 2 rug wervels gebroken.
Montoyo aan het werk gezet uiteindelijk en daarna meneer een poos los gezet. Heb wat wilgen takken erbij gegooid. Kreeg meneer de gekke vijf minuten met een tak in zijn bek, rond rennen en raar springen clown.
Fijn dat je een smid heb gevonden, vind het nooit makkelijk om een goede te vinden die bij past.
Ik heb wel foto's van Mo als jaarling/2 jarige en verder naar zijn 5e jaar
pffff ik val bijna om, druk met de stal, de zadel kast is al verplaatst, morgen verder met de wasplaatst en volgende week de mini stallen het begin is er. Er moet ook nog een stuk bij stal aan gezet worden maar we moeten ergens beginnen
@jessica het is heerlijk maar het word toch anders dan je zou willen...nja ik mag niet klagen heb straks alles bij de hand en gewoon logischer de zadel inloop kast nu tegen over de wasplaats is ook wel makkelijk.
Wat een prachtig beestje was Mo al als veulen Ik had ook graag baby foto's van Pas gehad, lijkt me wel leuk om Pas als vos te zien met een dikke bles op zijn koppie. Ik heb alleen foto's vanaf zijn 3e en toen was hij al helemaal wit.
leuke foto's van Djuun! Setel was ook vos met een bles en al op haar tweede zo wit als bovenstaande fopto's die ik plaatste. Asal is ook schattig zeg!
Shanna_
Geplaatst: 06-07-13 07:54
Ahhh wat een lieve foto's allemaal! Hier ook geen veulen foto's van Shief, maar zal eens aan de oude eigenaren vragen
Op hun site vond ik wel deze Shiefie foto's! Goed te zien hoe zwart ze altijd is (nja, was ) Het viel echt op, uit de kudde was zij echt het meest zwart (rechts)
(links)
met haar zoon en het knapste zwarte AVtje ooit Black Velvet KSI zo zonde dat black er niet meer is
Shief heeft trouwens ook maar een beetje dish
Soms zeggen mensen wel is, 'goh, daar zit vast wat arabisch bloed in'... uhh ze is volbloed Met Personage (vosje) werd het me ook vaak gevraagd, en dat begreep ik nog wel.. Maar Shief ziet er voor mij wel als een volle uit haha
Wat een weertje Ga zo lekker buiten rijden met Shief! Lekker even n paarden dagje
Ik vraag me trouwens ook heel erg af waar Miranda is!