Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je hebt niet voor niets de DA hem laten nachecken en tot de conclusie gekomen dat hij gewoon meer moet eten. Zowel jij als staleigenaren doen er alles aan om Prinsemans op conditie te krijgen. Wacht maar een paar maandjes af, dan gaat hij er vast stukken beter uit zien! Hij oogt iig al stukken vrolijker dan toen hij kwam en dat zegt ook al heel wat denk ik

p de nieuwe stal schrokken zowel de staleigenaren als m'n nieuwe stalgenoten best wel van hoe ie eruit zag, geloof ik
heb me zelf ook echt heel schuldig gevoeld dat ik het zover had laten komen. Maar gelukkig veranderde prins al gauw terug in dat lieve paard waar ik een jaar geleden naar ben wezen kijken, en ik weet dus zeker dat ik een goede keuze heb gemaakt door 'm te verhuizen.

Zag een heleboel mooie foto's voorbij komen. Reindert heeft het zo te zien druk gehad de laatste tijd 
.
:

zitten sowieso een paar ontzettend gave tussen met een showhalster, krijg die morgen waarschijnlijk
heb wel een paar losgooi foto's, maar die zijn erg donker...

het is wat, heb vandaag al meerdere foto's mogen bewonderen van vliegende dieren 

hij moest wel z'n mannetje staan natuurlijk
Hij doet volgens mij ook helemaal niks terug...