Djuun goes endurance staat goed hoor
Mijn hele leven bijna alleen vossen gehad, voel me nu wel een buitenbeetje met mijn bontje nja dan maar een oude van mijn knalle gomel ox kind plaatsen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zonder avondeten naar de kermis is geen strak plan haha
reserve smid kan niet, dus nu moet ik met een paard op vakantie zonder ijzers en met 1 bekapte, en 3 lange voeten. Het zit niet mee..

ik vind het kruidenidee wel fijn, maar ze eten dergelijke kruiden alleen wanneer er iets dwars zit in het lijf, heb ik mij laten vertellen. Er is ook n topic waarin mensen reageren dat hun paard het heeft moeten leren eten en dat zijn er aardig wat, haha.
het is geen verrassing dat ik ook van vossen houdt, haha. Ik rijdt ook endurance met Daya 
missfcdb schreef:Hallo,
Vannacht is er bij ons een prachtige arabische merrie veulen overleden. wij zijn met spoed op zoek naar een veulen voor onze merrie.
Ze staat in zwolle meer info via bp
zijn die er mee gaan bemoeien die er geen reet mee te maken hebben Was vlg mij duidelijke taal in mail !!!

hoop dat hij er wel tegen kan om een hoefzweer open te maken zo af en toe.

en je mag met recht trots zijn op Silver en zijn baasje
bedankt voor je reactie over mijn slettel.
zijn werkgebied is Drenthe, Groningen en wat in Friesland, en wat in Duitsland, maar op dit moment zit hij nog in de ziektewet en is aan het revalideren van een gebroken hielbeen in december afgelopen jaar welke in maart met pennen, schroeven en plaatje is vastgezet(breuk is toen in het ZKH over het hoofd gezien met dit tot gevolg...)
misschien kan die zogen bij de merrie 

prachtig 

Dat was vorig jaar voor het rassendefilé, we moesten alleen een stukje rijden, dus hij was een beetje verwaaid haha 

gemillimeterd vind ik eigenlijk erg gaaf, misschien wel mooier dan lang en super praktisch (en dat is dus wel bewust (super)kort):