Heb daar eigenlijk zelf nooit last van, eerder t omgekeerde, m'n ogen open houden haha!
Wat bij mij errug goed werkt is t lezen van n boek voor t slapen gaan. Lekker mee in bed nemen en dan is t al snel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
Erna nog wat aangeklungeld met de dubbele lijnen, maar met doorweekte lijnen op de grond in de knoop en een lading regen op me hoofd was ik er wel weer klaar mee

ik heb zojuist een mailtje gehad, dat ik ben geaccepteerd als patiënt en ik dus de medicijnen ga krijgen.
We houden nu alleen alles veel beter bij en zo rij je wel bewuster. Was echt genieten en zelfs het zonnetje wilde nog even schijnen. Genieten!

!
) alleen vandaag les voor hem niet door kunnen laten gaan want 1 sprong gewricht is echt nog wat dikkig en warm.. Ook heeft hij zichzelf aangetikt (waarsch met een actie om weg te komen van irritante Raff..) dus zelfde been heeft ook een flink opgeblazen kogel.. Zit even niet mee voor hem
Voorlopig even veel koelen en wandelen. Vrijdag komt de TA weer, dus wel spannend..
maar soms verlang ik echt naar het bos.
We zorgden voor aardig wat lol bij het publiek die mee aan het grinniken waren om hoe Raff zich tussen de wirwar van balken aan het doorworstelen was. Karel was aardig verbaasd hoe goed hij zich redde, tikte minimaal aan en paste zijn pas lengte elke stap super goed aan. Hij zag duidelijk dat we veel geoefend hadden aan zijn coördinatie en voor/achterhand verplaatsingen. Wil niet te vroeg juichen, maar lijkt dus een aardige trailbier te worden
Trotse mams!
Tis echt te glad en te hard buiten. Blegh... Jes kan trouwens vanaf volgende week wel mee binnen gaan trainen, dus das wel fijn. Tis echt ff behelpen.

Wat voor zadel zoek je? 
Dus maar weer verplicht rustig aan.

Wel bevroren, maar valt allemaal wel mee. We hebben nu juist met de bevroren grond het track rondom de wei open kunnen zetten. Kunnen ze wat meer rondscharrelen.
's Ochtends en 's avond wel wat hoeken bevroren, maar je kan er iig wel wat in doen zonder zwembandjes.