Thsnks, ik moet ook eerlijk zeggen toen ik hem omdeed dat ik hem ook wel erg gaaf vond staan. Ik heb nog een foto van het halster. http://www.mijnalbum.nl/Foto-YRQTIVCL.jpg
Joh wat mooi Melanie ! Ik vind dat je wel een bijpassen leidtouw moet maken.
melanie_h
Geplaatst: 18-09-11 17:20
haha jaa ik had even niks anders, staat charmant zo he Heb gisteren nog een wit halstertouw gehaald. Moest vandaag naar een rassenshow met de paardjes. Kreeg erg veel leuke reacties op de set!
classic_life
Geplaatst: 19-09-11 11:07
Ik ben ook even creatief geweest Dit is mijn showhalter:
Wauw, knap hoor! Mag ik vragen hoe jij de kwastjes maakt?
Een idee; Ik denk dat je die maakt door middel van touwtjes 1x dubbel te doen en zo doorgaat. en later als je de gewenste dikte hebt met een draatje er omheen draaien zodat alles bij elkaar blijft. Misschien kun je het beste een klein rintje gebruiken omdaar de draatje door heen te doen.
(als je em snapt) XD
Ballymore
Geplaatst: 19-11-11 02:00
Super gave halsters iedereen
Geen geduld voor om dat te haken, en maken en doen Ik ben al wel een tijdje bezig om voor mijn shetlander een hoofdstel te vlechten! Kopstuk is al klaar neus en front riem ook nu nog de rest Maar dat hoort niet echt bij deze topic
haha inderdaad! Ik maak er ook wel eentje voor paar honderd euro! zelfs voor een simpel halstertje 150$ pfff en mensen betalen het er nog voor ook! dat is het ergste!
Lauke
Geplaatst: 07-12-11 14:04
lieveislief schreef:
Heb je die prijzen gezien?
vind dat wel erguuug hoog hihi, maar dat maakt ze niet minder mooi
Lieve_Duc
Geplaatst: 07-12-11 14:05
Lauke schreef:
lieveislief schreef:
Heb je die prijzen gezien?
vind dat wel erguuug hoog hihi, maar dat maakt ze niet minder mooi
gewoon overmaken verzendkosten liggen eraan hoeveel je besteld. volgens mij bij niet zo veel rond de 6 euro maar zodra je boven een bepaald gewicht komt worden de kosten 18 euro ofzoiets.