Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

we hadden een laadprobleempje.

dat had ik never nooit niet gedacht gezien madam er van overtuigd is dat in plassen water hongerige krokodillen zwemmen

madam wil dan graag wel voor blijven dus vallen haar drafjes vaak rond de 30 km per uit.
vind ik best kamp want voorheen viel ze heel erg terug in tempo.

Ben blij dat die van ons niet zo kieskeurig zijn zeg...pfff.... Wat reageren op iedereen betreft... ik klik altijd gewoon op "nieuw antwoord" en dan ga ik onder het witte schermpje waar ik in kan typen door de reacties heen scrollen. Dan hou ik tenminste een beetje overzicht en kan ik snel teruglezen wie nou wat had gezegd 
Ik kan de methode van Annemarie van der Toorn (van e-quine) aanraden. Zitten veel instructeurs van door heel Nederland.
Heb je een foto van het frummetje zelf? 
Met grondwerk zijn we steeds meer richting liberty aan het werken, kunnen steeds langere stukjes in de bak los werken zonder dat ze haar connectie met me verliest... en met rijden gaat ze ook als een trein. We zijn momenteel bezig met een stukje heropleiden; ze loopt hartstikke lekker maar alleen als ik haar ondersteun, dus we zijn momenteel aan het werken aan het op eigen benen lopen. Momenteel rijden we dus echt even helemaal zonder contact op loshangende teugeltjes totdat ze zelf haar evenwicht en balans gevonden heeft
Ze gaat al steeds langere stukken het voorwaarts neerwaarts zelf opzoeken dus we gaan de goede kant op. Zodra ze echt haar eigen houding gevonden heeft gaan we pas weer het contact opzoeken. 

zie ik nu dat ik daarna alweer gereageerd had. Tja, digibete toestanden.
. Zou je ook niet zeggen vanaf de foto's. Knap veulen. En zijn vader en moeder zien er ook al zo knap uit!
. Terecht, het is een knappe dame die Mish. Maar eh.... Volgens mij is de hengst van Gelske ook nog maar een baby, en heeft nog geen nakomelingen (als ik het goed lees).
(even een penny smiley er bij geplakt, hahaha) . Knappe hengst.
Nieuwe aanwinsten, mooie buitenritten, mijlpalen, oude foto's, wedstrijden...druk druk druk! Op iedereen persoonlijk antwoorden kost me even teveel tijd, meestal lees ik alles zo nu en dan op mijn telefoon om dan pas na tijden achter de laptop een keer te reageren. Dan lopen de reacties in tussentijd aardig op

Helaas kon of wilde ze het andere paard niet voorbij, maar het is geen schande om van die endurance-topper te verliezen
Ook moest ik haar ervan weerhouden het gras op te rennen, dat is anderen ook gebeurd
Maar sinds mijn ongeluk houd ik haar liever op het rechte pad
Over een week komt de zadelmaker weer om te kijken of we dit keer iets passends kunnen vinden. Ik ben al sinds het voorjaar bezig...

En wat wordt Munir groot!
Fijn dat ze allemaal een heel goed thuis gevonden hebben.
Hij is van april 2016, dus hij is ruim 1,5 jaar oud nu. Ik ben heel benieuwd hoe hij er volgend voorjaar uit zal zien.
Ach zo lang hij maar lol heeft, al weet ik dat soms een relaxt ritje ook wel eens leuk zou zijn met zulke paarden.
, dus ben heel benieuwd hoe deze zoon van haar uit gaat groeien.
Nu nog weer wat mee werkt, zodat ik ook kan gaan rijden. Maar het begin is er al, heb hem een keer mee genomen naar het bos, wat hij echt helemaal fantastisch vond, nadat hij het de eerste 5 minuten wel even superspannend vond. En ook al langs de weg geweest helemaal alleen, maar helaas zit het weer zo ontzettend tegen en helaas heb ik naast mijn baan verder weinig tijd en op dit moment ook niet de faciliteiten om echt met hem aan de gang te kunnen, maar dat komt van het voorjaar/zomer wel. Ik ben in ieder geval helemaal blij met hem