Ja Moush is leuk he? Ik vind m ook echt een van de leukste paardjes daar, hij heeft echt een fijn karakter kon alleen niet fatsoenlijk foto's maken want ik had telkens een neus in de nek twee zelfs, van hem en Pheodora. Net of ik stroop aan mn kont had niet normaal
MirandaMalik
Geplaatst: 20-12-13 20:21
Lekker Con dat het goed gaat met je schimpie!!
Mich is ook wel heel aansprekend Eline, heerlijk paardje!
Lilian, ik hoop dat het helemaal goed komt maar het is sowieso goed nieuws.
Annika, kun je die tape niet gewoon beter voor Doortje gebruiken?
Verders heb ik in de topics gereageerd hoor.
Hier gaat alles op het gemakkie, de bak is wel te nattig ik wou dat het ging vriezen. Ik heb ook liever witte kerst dan regen...
Mish heeft een dikke vacht joh, dat die een deken nodig heeft! Knappe merrie, Moush is ook leuk al houd ik niet zo van blessen. Ik snap wat Ilona bedoelt qua koten.
Die heeft nu idd geen deken op hoor ik vind haar ook helemaal niet zo heel schraal eigenlijk, mag nog iets meer spekkies voor het mooie maar ze staat er goed bij. Ze is wel flink wollig ja xD vorig jaar werd ze ook al inclusief wintervacht geboren
Die bles van Moush zie je over een paar jaar niet meer hoor
Kan hoor, soms bekijk ik ook foto's van mijn eigen paarden en denk ik: huh, wat staat dat er raar op, in het echt is dat helemaal niet zo Lekker hoor zo'n dikke vacht, vind haar er nu goed uit zien en als het niet hoeft met de deken is dat alleen maar fijn toch?
Ja vind ik heel fijn als het niet hoeft met deken Aan de ene kant, heel fijn als ze er maar vast aan gewend is - maar ik vind het eigenlijk veel lekkerder als ze gewoon zelf haar temperatuur kan regelen en dat gewoon voldoende voor haar is.
Haha Lilskie, stom is dat zeg, dat ze er met jou niet leuk op staat. Mish die houdt altijd haar oren zo: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 5569_n.jpg als ze me aankijkt, en dat ziet er dan ook zo dozig uit Moet altijd moeite doen om de oortjes naar voren te krijgen.
Oh, ik heb ook echt onwijs veel van dat soort foto's op m'n PC, maar die is even weg voor onderhoud dus kan er nu niet bij. Zal er ééntje van m'n foon afhalen, die is ook geniaal
Sadira
Geplaatst: 20-12-13 22:20
Overigens vind ik haar hier gek genoeg weer iets weg hebben van Setel met dat neusje zo. Zien jullie dat ook of ben ik dat alleen?