[HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zoutenootjes

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:53

Ja, af en toe lukt het om op internet te komen :D . Mooie vossedame hebben jullie. Ieder een halve. Gaan jullie nog endurance rijden of is het voor later? Hier in het oosten wordt er best veel endurance gereden en ik hoop vosseman nog eens mee te kunnen nemen. Iedere week hebben we les en het gaat steeds beter. Hij was nog niet ingereden toen ik hem kocht. Daarna ben ik geblesseerd geraakt (sleutelbeen gebroken), toen kon ik nog niet veel. Dus we starten, zeg maar, heel erg langzaam.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:56

Haha mooney is ook prima hoor :P heet eigenlijk yfke, maar heb mijn profiel leeg dus kan het je niet kwalijk nemen als je het niet weet. Moet ik maar actiever zijn hier :P
Hoefsmid was wel zielig ja en ik ben niet zo'n zorgelijk type haha. Ben absoluut niet onder de indruk van bloed, dus verbinden ging prima. Maar daarna drinken geven, beetje praten om hem proberen af te leiden van het bloed... dat is moeilijk :')
Mooi hoofdstel van Djuun!

Leuk paardje van zoutenootjes!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:57

Misschien, wat je zegt, het wordt in het oosten veel gedaan, er is maar 1 wedstrijd in Zeeland en dat was dit jaar voor het eerst. Ik zou het wel leuk vinden om die volgend jaar te rijden, maar we hebben ook een vervoersprobleen (geen trailer en ook geen auto die hem trekken mag :') ) Dus daar moeten we nog even een oplossing voor zien te vinden tegen die tijd :')

Hoe oud is jouw vos? Die van jou is ook een leuk ding! Lekker aansprekend koppie :j

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:03

Jeetje, wat een pechverhalen op de vorige pagina!

En welkom zoutenootjes :D Hier nog een trotse vos-eigenaresse!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:03

Ai, sleutelbeenbreuk, dat schijnt pijnlijk te zijn! Wat had je gedaan? :=
Enne, wat Letiets zegt hierboven :P

Yfke (ga het proberen te onthouden :)) jij zat ook in Merlin-topic toch?), dan ben je een stoere hoefsmid, maar kan je niet tegen bloed :') Klinkt zo tegenstrijdig. Iig, onze hoefsmid is echt een beer van een vent, dus op de één of andere manier heb ik zo'n beeld van elke hoefsmid _O-

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:05

Hier nog een heeeele trotse vos-eigenaresse, al heeft hij veel wit hihi :o

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:06

Hier een klein beetje wit op het vossenbeest, hihi :P

YMJArabians

Ik heb trouwens een repaint van Yusraa! (Deed dit zelf ook, maar steeds geen tijd om te maken, dus iemand anders laten doen :) ) Nu heb ik een klein Yussie voor thuis, gezellig!

Letizia

Haha, niks uniek dus, zo'n vos :')
Hier ook een met een beetje wit op het hoofd en 2 bescheiden sokjes :+

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:07

Ohh supergaaf dat lijkt me ook nog eens leuk om van Aram te hebben...
Aram heeft 4 hoge witte benen, en een brede bles met een bruin stippie erin :D (link in mn onderschrift staat een foto in dat topic)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:08

Ooh foto Joyce??? Ben benieuwd :j

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:08

Yus alleen een druipkol en wit voetje :D

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:09

Yus is ook een leuke! staat ze bij marion?

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:09

Iets met een fiets. Het schijnt heel vaak voor te komen. Ok, bij de eerste controle zegt dokter een: het gaat twee maanden duren. Bij de tweede controle zegt dokter twee: het gaat nog zeker drie maanden duren. Bij de derde controle zegt dokter drie: het kan zijn dat het geopereerd moet worden en met schroeven etc. vast gezet. Bij de vierde controle zeg ik: dokter kunt u de foto's eens naast elkaar laten zien. Foto's bekeken en dokter zegt: het is goed aan elkaar gegroeid, u hoeft niet meer terug te komen.

En al die tijd mocht ik vooral niet paardrijden. Toen zijn we maar heel veel gaan wandelen met paard.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:10

DeniiSee schreef:
Yus is ook een leuke! staat ze bij marion?

Jep! :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:10

Leuk Joyce :D

Ja, die vossen altijd :)) _O-

Kreeg vanavond nog een compliment van iemand op de camping. Die vrouw vind Djunnah zóóóó mooi zei ze. "Zo'n fier, trots en sierlijk paard!"
Superlief :D

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:11

Ahh lekker, moet nogsteeds de nieuwe stallen komen bewonderen... :P

Hihi ahhh lief!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:13

zoutenootjes schreef:
Iets met een fiets. Het schijnt heel vaak voor te komen. Ok, bij de eerste controle zegt dokter een: het gaat twee maanden duren. Bij de tweede controle zegt dokter twee: het gaat nog zeker drie maanden duren. Bij de derde controle zegt dokter drie: het kan zijn dat het geopereerd moet worden en met schroeven etc. vast gezet. Bij de vierde controle zeg ik: dokter kunt u de foto's eens naast elkaar laten zien. Foto's bekeken en dokter zegt: het is goed aan elkaar gegroeid, u hoeft niet meer terug te komen.

En al die tijd mocht ik vooral niet paardrijden. Toen zijn we maar heel veel gaan wandelen met paard.

Sjonge wat een toestand zeg :roll:

Mijn moeder is paar weken terug gestruikeld en pols gebroken. Ook eerst sprake van misschien een operatie, maar vorige week gelukkig groen licht gekregen en pas over nu 2 weken weer terug voor volgende foto.
Desalniettemin is het allemaal maar erg onhandig, maar sleutelbeen zet je ook zeg maar niet ff in het gips ofzo :+

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:20

Sieltjuh schreef:
Ai, sleutelbeenbreuk, dat schijnt pijnlijk te zijn! Wat had je gedaan? :=
Enne, wat Letiets zegt hierboven :P

Yfke (ga het proberen te onthouden :)) jij zat ook in Merlin-topic toch?), dan ben je een stoere hoefsmid, maar kan je niet tegen bloed :') Klinkt zo tegenstrijdig. Iig, onze hoefsmid is echt een beer van een vent, dus op de één of andere manier heb ik zo'n beeld van elke hoefsmid _O-

Haha jaa klopt. Ik was echt boos om de laatste aflevering, maar laatst seizoen 1 weer gekeken en merlin blijft toch wel leuk!
Onze smid is ook heel stoer... Tot hij bloed ziet haha. Het is ook dat hij weet dat hij moet oppassen dat hij niet flauw valt, anders had hij het niet toegegeven den ik :P

Sieltjuh

<3
Afbeelding
(ja, luilak staat het liefst op rust :') )

Afbeelding

_O-
Afbeelding

Afbeelding

<3

zoutenootjes

Ja, het was vooral het niet mogen rijden en het wel willen. Ook dat de ene dit zei en de andere dat. Ik heb tijden met een mitella rondgelopen. Ook best onhandig. Hopelijk komt het goed met de pols van je moeder. Klinkt ook niet fijn.

Wat leuk, al die vosjes. ik dacht dat de kleur niet zo heel veel voorkwam, maar het valt best mee. En nog een paar in de buurt ook. Joyce en Joyce in ieder geval. Zeeland is weer de andere kant op. Als je 1 wedstrijd endurance hebt per jaar, heb je een jaar voorbereidingstijd. Dat is best wel een rustig schema. 8-)

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:25

Zo halen we de 500 wel dames :D

Welkom Tuc en Zoutenootjes...Nieuw bloed ertussen :P

Ik heb tot nu toe steeds vossen op een of andere vage manier :+ wilde steeds een schimmel :')

Montoyo zijn zwarte date is terug naar de eigenaar drachtig en wel...worden spannende tijden.
Ben aardig lang op stal geweest.
Ag zo kon mo mooi heel wat uurtjes rond scharrelen.
Heb even geholpen met binnen halen van de paarden uit de wei.

Klote van de smid...soms -O-
Amy normaal leggen ze het pakketje dan toch op de dichtbij zijnde postkantoor?...wel flink balen hoor.
Vind het hoofdstel leuk staan bij Djuun.

Mo krijgt binnenkort ook een nieuwe showhoofdstel.
Oosters zadel set wordt als het mee zit van de week opgehaald.

van de winter mss een stal over dus zit te denken om me aan te bieden als doorijder/zadelmak maker :P tegen stallings kosten all in.

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:31

Dank je, Barcelano. Ik ben ook bij schimmels geweest om te kijken, maar dat werd het uiteindelijk niet. Volgend jaar allemaal mini mo'tjes, leuk.

Misschien kun je iets met levensgevaarlijke luchtmachtoefeningen en zwarte ehh.. o neee, die eet hij op.

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:32

Of hij maakt er mini mo'tjes mee.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 00:07

Oh wat een knappe vossemans! Ben gek op vos met veel wit :D

ahh balen zeg met de smid! Wat een hoop gedoe zo, die vakantie heb je idd wel verdiend zo :+

Ja probleem was dus dat paps soms op zn amsterdams de dingen aanpakt.. niet effe vragen hoe of wat dan maar gewoon pakket terug douwen 'oh dan heb je hier t pakket weer'. Post is wat overijverig geweest maar snap wel dat ze het interpreteren als zijnde een weigering.. maar baal enorm -O-