- de ondeugendheid straalt eraf -

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ArabianRanch schreef:Even mijn nieuwe fototoestel op onze 'Boefje' uitgeprobeerd![]()
![]()
Fem_Emil schreef:Echt een ondeugend hoofdje!
ArabianRanch schreef:Even mijn nieuwe fototoestel op onze 'Boefje' uitgeprobeerd![]()
![]()
JeroenS schreef:Hij mag wel geplukt worden, maar hij is natuurlijk wel heel lief.
Edit.
ArabianRanch schreef:JeroenS schreef:Hij mag wel geplukt worden, maar hij is natuurlijk wel heel lief.
Edit.
![]()
JeroenS schreef:Zijn vacht het is een ruwharige hond hij mag dus naar de trimmer oftewel hij mag geplukt of gestript worden teveel om uit te leggen eigenlijk.
ArabianRanch schreef:JeroenS schreef:Zijn vacht het is een ruwharige hond hij mag dus naar de trimmer oftewel hij mag geplukt of gestript worden teveel om uit te leggen eigenlijk.
... en ik was hier nog niet achter dat hij ruwharig isDe pluktijd komt nog wel. Boeffie is net 6 mnd oud, dit kan ik zelf wel regelen hoor....
Ik ga jou toch ook niet vertellen wanneer je naar de kapper moet ?
corine1981 schreef:Ik kreeg van een meisje dat haar hengstje ook bij de opfok heeft staan wat foto's.
Hieronder 1 van Dhari (voorste krullenbol) met zijn vriendje Rumay (Sivmen B x Rava AVS).
Ze zullen elkaar nog gaan missen straks.
corine1981 schreef:Kom mijn kat maar plukken... moet je wel een weekendje uittrekken
JeroenS schreef:Zijn vacht het is een ruwharige hond hij mag dus naar de trimmer oftewel hij mag geplukt of gestript worden teveel om uit te leggen eigenlijk.
JeroenS schreef:corine1981 schreef:Kom mijn kat maar plukken... moet je wel een weekendje uittrekken
wat voor kat heb je dan.
sherif schreef:Strawberry@ heb je toevallig ook een mooie foto van je Arabisch Volbloed hengst?
pasjefHT schreef:ps. AR: anders pluk ik boefje wel kaal hoor![]()
Strawberry_ schreef:[b]- Bolero Sun, Arabische Volbloed hengst van 4 jaar
Meisje21 schreef:Wat een schatje is boefje zeg, vanaf de foto gezien iig