Haha een VarkenBier Hij wil toch liever een ander kleurtje ...is weer eens wat anders dan schimmel en altijd maar voor het paard van Sint uitgemaakt te worden.
Nou ik heb weer eens gelijk met me grote mond Ik riep van de week dat Mirka ze hoogst waarschijnlijk nog geen 2 weken er onder kan houden de nieuwe ijzers
Tante Truus is namelijk niet altijd de handigste
Dus vandaag me vriendin wandelen met dr paard, zo moet zij opbouwen. En ik op Mirka. Ze loopt er nog niet echt lekker op maar dat heeft 2 weken de tijd nodig om te wennen. Op de terug weg zei ik nu loopt ze wel heel beroerd. Zegt me vriendin ik zie je ijzer niet meer....
Dus ja hoor nog geen 2 dagen geleden en nu dus al die ***** ijzer eraf.
Woensdag kan hij hem er pas weer onder slaan
Ik baal als een stekker want dit is min of meer haar laaste kans
He Jes dat is flink balen zeg!! Letiz ik heb dat ook wel eens gehad, had een 7 voor effect van de hulpen, dat punt telt dubbel, maar met het optellen van de punten miste ik er 1. scheelde me 1 puntje maar ik liep wel mooi een lintje mis
ik heb vandaag op stage weer gereden, stevige KWPN van 1.72 reed er nu voor de 3e x op, gaat steeds beter maar hij blijft mega groot en mega sterk tov een fijngebouwd AV
Barcelano
Geplaatst: 20-10-12 18:58
Of was het een kado bon Ik zeg altijd: ik gaat alleen terug met dingen als het in mijn voordeel werkt
Dat uitsteken moet juist om haar goed af te laten rollen.
Probleem is dat ze achter netjes onder zet maar voor niet mee komt. Ze sloft er nog een beetje op.
Ik gaat van de week dus maar te grote springschoenen kopen om te kijken of dat werkt:)
Ik vierde gisteren mijn verjaardag en heb een paard gehad!!! Prachtig zwartbont, schitterend Arabisch koppie. Heel vloeiend in de bewegingen en vooral heeel lief en enorm braaf. Kipmak ook... Heb hem Harry gedoopt
Mooi paardje hoor! Maarrr, als je dat zadel zo laat zitten gaat ie straks bokken! Dus wel beter opzadelen volgende keer, lees eerst eens een boek over hoe je dat allemaal moet doen!