Zit nu op phone dus is lastig reageren, maar ga proberen:
Marlijn, alles helemaal weer hersteld met je nieuwe paardje? Wat voor zadel heb je nu aangeschaft?
Canies, jaaaaa wat een knapperd es Gya! Ben echt fan hoor! Ze pakt het ook allemaal fijn op he? Ga je volgend jaar starten met haar?
Raff volg ik natuurlijk via de app wat beter, zoooo tof dat jullie naar Oostenrijk zijn geweest. Wat een avontuur! Weet nog goed jaar terug wat een stress toen tijdens de Aljassimya challenge in Brecht, moet je kijken wat jullie sindsdien allemaal hebben bereikt!

En Eline? Jij ook DAWRA start plannen? Zie met enige regelmaat jullie pics op FB, gaat goed he met jullie nieuwe paardje?
Joyce, geniet altijd zo van jouw foto's! Horsies zien er altijd zo heppydepeppy uit. ❤️
Leuk je Keltische belangstelling. Ben er niet zo heel erg into in maar vroegah wel veel interesse in gehad. Ben ook nog op het eiland Skype geweest. Het beperkt zich nu tot tripje naar Dublin Hahaha! City-Trip-Tips altijd welkom

Wauw ziet er goed uit die Azharu! Mooi dat academische

Hoe oud is hij? Hij is zo mooi wit!
Annika!!!! Jij leeft dus ook nog?
Meidje ik de opfok, wat gaat het hard! En mama verlease...En jij? Want je bent nu paardloos?

Miran...was natuurlijk een kwestie van tijd totdat het weer begon te kriebelen hihi. Naar wat voor iets ben je op zoek?
Nou ja, hier eigenlijk z'n gangetje...
Fokseizoen is voorbij en Zahra bleef leeg...
Twee x geïnsemineerd met zaad van jonge hengst maar helaas... volgend seizoen begin ik op tijd en met een andere hengst.
Heb haar op de zomerweide gezet waar ze Nyhla heeft leren kennen en die twee zijn dikke vriendinnen geworden. Zoooo lief.
Over aantal weken komt ze terug op stal en dan ga ik haar verder doorrijden.

Majid is verkocht en super blij met z'n nieuwe (DAWRA) plekje. Echt zo een leuk mannetje❤️

Op de trailer naar z'n nieuwe forever home.

Tie is inmiddels ook vertrokken naar haar nieuwe eigenaren waar ze echt fungeert als familiepaard.
Heel blij mee.

Jazzy is na ruim 3 jaar bij mij te hebben gestaan verhuist naar Kuwait. Afscheid viel me bijna net zo zwaar als bij Tie.

Ze heeft t er gelukkig wel heel goed en is happy in de zandbak.

En gelukkig heb ik haar dochter Nyhla nog. Mijn oogappeltje...

Ze ontwikkelt zich prachtig en is heeeeel knuffelig!
Ook zij komt over paar weken naar stal terug en dan gaan we aan de gang. In december onze eerste clinic samen en volgend seizoen de in hand classes starten bij DAWRA. Ik denk dat ik haar ook dek komend seizoen of misschien nog niet, wordt m'n nieuwe westernpony hihi!

En The Man Ofcourse... Knappe Nour, hij werkt zo hard momenteel in voorbereiding op onze eerste 80er in Epe over 2 weken. Of 90er want zoveel Kms gaan het worden. Ik merk nu ook in de coaching dat het allemaal wat serieuzer gaat worden. Op naar onze novice en de CEI wedstrijden die ik hoop volgend jaar te gaan rijden met m.
Ik denk dat ik wel bijna ga sterven tijdens die Kms maar soi, is voor goed doel hahaha