Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Lijkt me heerlijk..
)
Dan ziet ze er weer een beetje gefatsoeneerd uit
Arm ding, had de singel geschuurd. Heel oppervlakkig maar toch! Nu een paar dagen verder dacht ik, ik kan het wel proberen met een bontje. Maar nee hoor, weer open. Echt balen aangezien die training zo belangrijk is voor haar en dat het enige is wat we kunnen doen om de spiertjes te kweken. Ter info, ik longeer met dubbele longe. Iemand andere ideeen? Singel is dus even geen optie 
. 
Fijn dat haar gedrag ook makkelijker wordt 

foto

MirandaFuego schreef:Letiz, cowgirl.![]()
Djuun is zeker niet gelovig?

Loopt ie inmiddels weer goed? Mooi pic!!
Hoe gaat het met je nieuwe liefde? Wanneer komt ie?
(ben zn naam natuurlijk al weer kwijt
) 

Hopelijk is dit de weg naar herstel die jullie aan het bewandelen zijn 

), het was geen zware mist meer, maar het landschap ziet er toch anders uit. Djuun dus snuivend het erf af en ik me al aan het afvragen of dit het beste plan was 
Strand is niet zo super ver weg en we moeten wel eerst door het bos, vroeger vond Djuun het bos super spannend, maar tegenwoordig vind ze het helemaal leuk. Nu was dit wel een stuk waar ze nog niet eerder was geweest, maar dit leek haar niet te deren, oortjes er op en gaan
Toen naar het strand, ze was even alert op de geluiden, maar verder was ze helemaal happy, eenmaal op het strand ging de toeristenmodus aan en heeft ze echt zitten genieten
Ik had mezelf voorgenomen dat ik het aan haar liet in welk tempo we zouden gaan (Djuun is een freezer, dus die staat sneller stil, dan dat ze aan de reutel gaat) maar ze was zo relaxed, dat een drafje wel kon. We hebben hier best veel paalhoofden, redelijk irritant, want rondom de paalhoofden is het echt ploeteren. Bij het tweede drafje ging ze flink enthousiast van start en bij de derde vroeg ik of ze een galopje wilde, no problem, bij het tweede galopje voelde ik ze zelfs aantrekken en hebben we lekker een stukje verruimd. Geen gezeur bij banden sporen of plassen, gewoon lekker doorlopen. Ik denk dat ze de open ruimte gewoon heel prettig vind. Honden no problem, parasols geen probleem, auto's op het strand, pff boeiend, zelfs een vrachtwagen (ze waren druk bezig met de strandhuisjes weghalen) interesseerde haar geen biet. Nu is ze normaal ook niet onder de indruk van verkeer hoor! Echt, ben zo ontzettend trots op d'r en blijkbaar moet ik gewoon meer vertrouwen in d'r hebben, want ze heeft me zo positief verrast
Dat gaan we vaker doen!

kellaxy schreef:Maar heupen, kruis en flanken, zijn dat niet meer spieren die daar moeten komen? Vraag ik me nou altijd af aangezien die delen zo ontiegelijk langzaam gaan als daar dus ook vetjes moeten komen.
Buikje heeft ze zeker haha. Agh ik maak me nu eventjes niet druk om die buik. Ik hoop dat ie er van zelf wel af getraind word.

Je Posts zijn echt zo funny!
spieren opbouwen vanuit het niets gaat erg moeizaam!
wat een stoere foto's van je knappe Fu!
balen zeg!

) maar het gaat nu steeds beter, eigenlijk is ze bijna net zo braaf dan als de fiets of een ander paard er bij is. 
Dus die heeft het aardig pittig met dit weer!