Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ivm combinatie van een peesblessure en hele heftige zomereczeem.
Gefeliciteerd met je nieuwe pony, heb je ook foto's?
.
Na al die periodes stilstaan en de vooruitgangen in het voermanagement en mijn rijden is ze fysiek zó veranderd, in positieve zin gelukkig
Maar goed. Ik heb nog 1 toernooi gereden, met een geleend zadel (zadelmaker had gekeken of die past). We hebben wel gewonnen overigens! We speelden ook mee in een hogere klasse dit seizoen, al was dat wegens een gebrek aan voldoende spelers voor een extra poule, maar jeetje, wat hebben we er veel van geleerd!
Ik was op zoek naar een trailer om te huren, en kwam een advertentie tegen die net 10 minuten online stond. Oud beessie, verrotte wanden, maar goede bodem+klep, technisch in orde en veilig. Ik heb mijn papa er heen gestuurd om te gaan kijken en eventueel meteen mee te nemen, want hij is heel ervaren met allerhande aanhangwagens. Hij kon m wel opknappen tot een degelijk ding, dus nu heb ik een eigen 1.5-paards en een auto die m mag trekken
Voor de prijs van die trailer + opknappen, had ik misschien 3x een weekend een trailer kunnen huren, dus ik ben er erg blij mee
Het is niet moeders mooiste, maar past qua gewichten perfect bij de auto en ik kan er lekker mee op pad wanneer ik wil. Kan ik eindelijk ook eens naar meetings, buitenritten, fotoshoots, lessen op locatie, enz. enz. enz.
)

. En Yus gaat ook goed, je ziet de bijna-23 er niet aan af!

ik ben nu bezig met verven
fijn dat het goed gaat met knappe mish
maar ooooh zo braaf!! Vorige week in eens twee enorme dikke achterbenen, waarvan...??? Werkelijk geen idee! Afgelopen weekend heeft ze een paar uurtjes in de regen gestaan, enorm heftige reactie bij aanraken op haar rug! Ze zakte wel 15 cm naar beneden.. dus maar een deken op gedaan. Gisteren niets meer aan de hand
even 20 minuutjes er op gestapt om het sturen op beenhulpen te oefenen en dat deed ze fantastisch!! 

) fijn dat het zo goed gaat bij jou!

pardon! Ik had nog wel ingezoomd op de steiger foto

En Euf, vanhet voorjaar naar bootcamp Kris? hihi
Wat vervelend dat je nieuwe paard ook niet helemaal fit is? Ze is een Draver toch, galoppeert ze makkelijk? 

Munir is inmiddels bijna 3,5 jaar.
ongeluk?!!' Gelukkig gaat het weer goed!
beetje regen maar het was te doen. Best wat klimmetjes en afdalingen gehad, lekker technisch dus!

ze gaat wel erg hard trouwens! Eerst viel ze terug in tempo ala ze in galop viel, nu gaat ze harder