Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heerlijk even doelloos plaatjes kijken en pinnen, inspiratie op doen 

Gefeliciteerd
mooney schreef:Even een vraagje tussendoor, ben even aan het kijken wat ik aan voer nodig heb tijdens de vakantie (haha even 100 kg brok gaat er dan doorheen). Maar de musli die ik erbij wil pakken heeft een klein beetje zwarte haver erdoorheen. Nu krijgt Pas maar een halve kilo van die musli, dus de hoeveelheid haver die hij dan binnen krijgt zal wel meevallen.
Maar voor de zekerheid, hoe zijn die van jullie onder haver? Koop normaal havervrije namelijk, maar deze musli is (op de haver na) toch wel heel fijn volgens mij.
Nashwa wordt er wel iets feller van maar dat was eigenlijk alleen de eerste week, kan eigenlijk net zo goed zijn geweest omdat ze toen ook méér voer kreeg...hmm...
Bedankt voor de input.
) neem ik de paarden altijd mee. Dus dat wordt heerlijk buitenrijden, iets wat hier in de omgeving niet echt te doen is met Pas (Pas is bang voor vrachtwagens en trekkers en alleen in de straat zitten al 5 transportbedrijven).

)
en als je het weet de afstamming?)
) is 19 jaar en 1.50m. Ze is zwart met een mooie bles. 
)
ik heb even in je profiel gekeken en zie wel trekjes van jouw merrie in de mijne
(moet je wel door de kleur heen kijken haha)
dus met vallen en opstaan haar ingereden (er was alleen op gezeten) en nu zijn we een team
Ik had niks met Arabieren in het bijzonder maar werd verliefd op haar op marktplaats. Ik mocht helemaal geen paard en gelukkig is ze toch gekomen door mijn volhardendheid (ik was 15 en heb mijn ouders echt moeten overtuigen dat zij de ware was
) Ik heb haar nu 7 jaar.