Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leuk yil, weer met Nour bij Irene! Ziet er goed uit!

Op zich heel grappig, is het niet dat meneer er soms ineens klaar mee is dat hij aan het touwtje zit en dan met een kopzwaai en een hele boze blik, letterlijk áf gaat.. Hij begint dan op zijn plek mega te bokken, soms wel 10x achter elkaar met af en toe een hupsje van de voorkant die omhoog wilt..
Hierna was hij verstandig geworden en hield zich gedeisd. Vandaag in de bak heeft hij ook wat pogingen gedaan, maar reageerde nu snel genoeg dus hij kwam niet verder dan wat boos gehups. In elk geval was het weer een flinke oefening voor meneer om zich zelf in controle te houden en zich te leren beheersen, ondanks alle drukte om hem heen. Uiteindelijk liep hij gelukkig weer als een mak schaap mee, volledig ontspannen, met zijn focus bij mij en hebben we nog wat buig en turn oefeningetjes kunnen doen. Met nog de complimenten vd dressuur instructrice, dat ik hem toch wel heel netjes rustig had gekregen
Maar ik had er nog nooit van gehoord dus vandaar dat ik zoiets had van nou waarom zou je je nou weer druk maken of het een hengst of een merrie word
YildizArabs schreef:Ja sommige hengstenhouders geven idd merriegarantie. Heb er zelf al twee gehad; houdt vaak in dat als je n hengst fokt je volgend seizoen voor helft van dekgeld nog eens mag fokken.
Merrieveulens zijn nu eenmaal vaak meer waard. Behalve als je bv een Versacehengst oid hebt...
Ze vallen echt op.
), prachtig gevormde hals en correcte body. En Attitude! Majesteit komt binnen, het druipt ervan af!