Ze is echt GEWELDIG
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
yildiz schreef:Ze zijn knap!![]()
Zondag is Reindert langs geweest. Moeilijk kiezen uit alle foto's (vanavond ga ik op mn gemakje sorteren en uitzoeken), maar deze wilde ik jullie niet onthouden. Yanour Hayati, 12 dagen oud!
ArabianRanch schreef:@Yildiz: gefeliciteerd, lekker ventje![]()
Thanxxx iedereen. Majidah wordt vandaag weer geïnsemineerd met .... van Najjar (oops). Ook zullen we Aicha in haar volgende hengstigheid gaan insemineren. Ik was al overtuigd van Najjar's kwaliteiten toen we hem kochten op 6 mnd leeftijd en moet je zien wat hij al gebracht heeft op show- rij- en fokgebied !!!! Ondergewaardeerde hengst hier in NL.
Zorg voor een merrie met een bom van een lijf en je fokt mooie typische veulens![]()
@Clau: kom maar gauw weer langs![]()
Ik ben super blij dat we Majidah mogen gebruiken voor een vol ZUSJE of broertje
van Nadjarah!
Kan ook niet wachten wat Aicha met Najjar gaat geven
So excited!! dat ze maar snel drachtig mogen worden
Waar zijn de rest van de foto's
K ben benieuwd!!KooArabians schreef:gefeliciteerd Roma!!ArabianRanch schreef:@Yildiz: gefeliciteerd, lekker ventje![]()
Thanxxx iedereen. Majidah wordt vandaag weer geïnsemineerd met .... van Najjar (oops). Ook zullen we Aicha in haar volgende hengstigheid gaan insemineren. Ik was al overtuigd van Najjar's kwaliteiten toen we hem kochten op 6 mnd leeftijd en moet je zien wat hij al gebracht heeft op show- rij- en fokgebied !!!! Ondergewaardeerde hengst hier in NL.
Zorg voor een merrie met een bom van een lijf en je fokt mooie typische veulens![]()
@Clau: kom maar gauw weer langs![]()
Jaaa!!Ik ben super blij dat we Majidah mogen gebruiken voor een vol ZUSJE of broertje
van Nadjarah!
![]()
Kan ook niet wachten wat Aicha met Najjar gaat geven
So excited!! dat ze maar snel drachtig mogen worden
), maar blijft daarbij zo lief