Haar naam is officieel Gwendolyn maar nu heet ze gewoon Diva.. wat echt bij haar past.
Ik ben nu nog aan het uitzoeken hoe het zit met haar certificaat van registratie van arabieren/equipas. Om op mijn naam te laten zetten. Want ik heb een verkoopcontract met vorige eigenaar maar ze staat nog op fokker zijn naam
Net als dat Miranda hier ook nog echt wel thuishoort
Maar we zijn weer met haar aan het rijden, ik ben zo blij. We werken vooral met haar aan de hand (a la academische dressuur, ik ben niet zo van het academische qua rijden maar op de grond helpt dit haar heel erg om haar lijf goed te leren gebruiken) en aan de dubbele longe (met hetzelfde doel). Maar ons bijrijdstertje van 50 kg kan ze al heel goed dragen zonder balansproblemen of spanning in haar lijf, dus die mag ongeveer 1x in de week lekker op Mish een ritje maken en dan gaan we het bos in o.i.d. dat ze lekker lang rechtuit kan stappen. Harder dan stap gaan we nog niet echt, eerst maar weer spieren kweken. En gisteren een vriendinnetje van me meegehad (die heeft zelf een arabier, fokproduct van Woogy) die we ook even op Mish gezet hebben, die is weer ietsje zwaarder dan het bijrijdstertje en ook dat ging al heel goed
Ze wordt echt met de week beter, ik zie zo veel verbetering. Ben superblij!

Wat heb je gedaan?!!
(op tijdstip dat ik belde). 

hij is van Al Lahab x AH wienna

. Het was ook leuk om jullie weer eens te zien. En de foto's van Mish te bekijken. Ze is mooi uitgegroeid en een prachtig paard geworden. Ook fijn dat het weer beter gaat met haar. Het is zo'n zorg als je paard iets mankeert en je komt er maar niet achter wat het is. Veel stappen doe ik ook met Vos en met de witte dames. Dat schijnt sowieso goed te zijn voor duurtraining. Ik rij nu klasse 1 af en toe. En ik vind het gewoon heerlijk om er op uit te gaan met de paarden. Het bos in, of langs de zandpaden hier.