Zo wat een lekkere bank hee! Ik wilde dat ik daar geld voor had
Letizia
Geplaatst: 03-07-13 16:33
Hij was in de aanbieding hoor Paste prachtig in mijn budget, meestal ligt die te laag namelijk
Laatst bijgewerkt door Letizia op 03-07-13 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Set_Elkol
Geplaatst: 03-07-13 16:35
Tja ik ben een student en heb nooit geld over al helemaal niet voor meubels! Maar dat hoeft ook niet op je 22e En al mijn geld gaat nu naar het veulen en vakantie, gelukkig heeft vriendje een lekkere hoekbank leuk dat ie in je budget paste! ben je net verhuisd of aan het verbouwen, aangezien je bank en keuken?
Ik heb nog een oude bank voor je Beetje aangetast door de katten, maar zit heerlijk
Nee, ben niet pas verhuisd, keuken liep ik me al 4,5 jaar (zo lang als dat ik hier woon) aan te ergeren en de bank past niet zo in m'n nieuwe woning (waar ik dus al 4,5 jaar woon ) Toeval dat het tegelijk is, hoewel, niet echt toeval, soms heb ik van die aanvallen waarin ineens alles netjes/kloppend/goed moet
Gefeliciteerd met Asal. Mo had lekker relaxt dagje. Heb wel even een paar keer het opstellen geoefend.
Me kaak is nog steeds niet je van het. Zit een harde knikker en ver open doen doet zeer. Morgen maar even bellen denk ik....
DeniiSee
Geplaatst: 03-07-13 20:31
Pff ik probeer telkens bij te blijven hier, maar ik vergeet het constant
Voor degene die me niet meer kennen: Denise van der Plas 20 jaar Persoonlijk begeleidster voor mensen met een verstandelijke beperking, fulltime Heb voorheen een driekwart arabier Ashka (v. Ashkar) gereden werd ik M1+3 mee, is nu met pensioen.
Sinds vorig jaar maart mijn eigen kleine knappert, BA Aram v. Amalfi x Aroussa Monpelou (Mir Khan). We hebben afgelopen weekend ons eerste wedstrijd gehad, in de B! eerste proef eerste 207 punten met zelfs een 9 voor zijn middenstap (maar 2x geoefend met les.. hihi) tweede proef helaas gediskwalificeerd.. Hij had door dat waar hij tussen de hekjes was binnen gekomen hij ook eruit kon. Jury vond het heel jammer heeft me daarna nog 10 minuten geholpen om hem echt ff te rijden binnen de hekjes, dus super afgesloten!
Onwijs veel leuke reacties op hem gekregen trots trotsss In mijn onderschrift staat een link naar het topic waar een filmpje in staat van de eerste proef!
Ik zag trouwens dat 7 september AVS dressuur in Heerjansdam is. Waar kan ik die wedstrijd vinden, doen er nog mensen mee met hun arabier? Hoe zou ik me op kunnen geven daarvoor?