Ja Muscat is natuurlijk niet te vergeten, zit ook weer Priboj en Mammona achter net als bij Menes die ik ook in dat rijtje thuis vind horen.
Misschien Nour later ook maar in de reining? Had m los gelongeerd en daarna vrij springen. Hij vond t inschatten wat lastig dus kwam paar keer niet goed uit, wat resulteerde in vette sliding stops voor de hindernis haha. Even wat hulp gegeven en toen had ie t spelletje door, de grapjas bleef maar rond en rond gaan hihi!
Maar de slidings waren vet cool! Ging heul diep zitten. En nee, uiteraard geen beeldmateriaal van...
) weer eens les bij Krista! Mega zin an! Lekker op een van haar paardjes, weer eens technisch rijden ipv paard zitten

Nog maar ff niet. De eerste is Tie weer die d'r glij ijzers onder gebonden krijgt. Vandaag getraind, ging best ok al is er nog een wereld te halen.

heb hem vaak gebruikt bij mijn VP tijdens strandritten.. Hij kan buiten echt helemaal uit z'n kanarie pan gaan toch wel fijn dan zo'n body protector!
ben er vorige week nog af gevallen na een gigantische bokken parade tijdens het springen...
Met freestyle skien ook altijd amper protectie gedragen en dat valt dan onder een 'extreme sport'.. maar ook daarmee je weet wat je doet en je neemt enkel meer risico zodra je weet dat dat ook daadwerkelijk haalbaar is. En zo vind ik het met paarden ook.
weer wat lesjes bijspijkeren in paardrij gevoel haha

dus ik lag er tot twee keer toe bijna naast omdat ie er eerst links en toen rechts langs wilde
Beetje autistisch is ie soms wel... Denk dat ik de trail op shows ook maar even links laat liggen voorlopig

. Maar toen ik de renvers vandaag voor t eerst probeerde kwam ik door the magic button in de knoop. Dus ter plekke anders aangeleerd en dat is mbv zweepje in fases de heup aanwijzen/tikken (wijken voor druk). Had ie zo door de slimmerd, dus ook nog beginnetje met de renvers gemaakt.