je woont niet eens zo ver misschien dat er iets te regelen valt haha voor mij is het wel een must dat er een mooie locatie is. En het zou al helemaal fantastisch zijn als ze los mogen (tussen prikpaaltjes ) dan maak je bij mij alle kans hahahaha
even opkrikken dit topic , min showhalstertje. Dacht dat ik hem klaar vond, maar na hem op de pony gehad te hebben ... vind ik hem toch een beetje saai. Dat word dus nog even verder knutselen.
Ziet er allemaal mooi uit Esther! Daar heb je denk lang werk aan gehad!!??
toeka
Geplaatst: 24-04-11 22:25
He Isabelle, dat ligt er echt aan welk halster ik maak. Het design bedenken kost soms ook al heel wat tijd Alles goed daar bij jullie? Je was niet op de amateur of wel?
isabelle_k
Geplaatst: 25-04-11 09:08
Ja bedenken zal ook wel veel tijd in beslag nemen.
Ik was ook op de amateur! Vond jouw merrie tijdens het rijden heel leuk! Ik kwam alleen wat later en ging wat eerder weg.
toeka
Geplaatst: 25-04-11 10:36
Ik heb je dan gemist! Moet ook weer even je gezicht erbij bedenken. Parijs is alweer een tijdje geleden Stond je bij Marina dan? Wat een schat is ze he! Ze liep zo super braaf
isabelle_k
Geplaatst: 25-04-11 12:14
Ik stond niet bij marina maar meer naar de kantine toe Het zag er ook super leuk uit, een heel lief hoofdje! Ik heb nog wel wat foto's, als je ze wil hebben stuur ik ze even..?
Nu ben ik tevens op zoek naar de schelpen die ik destijds bij Sayila had besteld, heb er niet genoeg om mn oranje set alsnog af te maken (borsttuig was al klaar maar halster was toen te klein :S )
Ik had er ook een mooi aantal maar doordat mn borsstuig toen losraakte en dus Rheal met zn ijzers erop ging staan heb ik die schelpen grotendeels moeten vervangen en heb er nu nog maar 4 dat is te weinig en ze hebben nergens anders die schelpen
hej ben al een tijdje niet meer hierop geweest, maar ben nu bezig met mijn eerste halster. ik had een site gevonden met allemaal kralen etc. maar ik ben hem kwijt en ik moet van die ''beads'' hebben die aan het paarse halster zitten uit de eerste pagina, is iemand die tegen gekomen op een bepaalde site?
heb wat bestelt, rood/goud band en nog een goude band en goud touw, en ik krijg nog een aantal dingetjes van een andere winkel. ik moet een heel setje maken (showhalster,showtuig en zo'n dekje) en alles word goud/rood. dekje word gewoon van fleece gemaakt, is ook alleen maar voor zonder zadel dus wordt niet dik ofso als ik het afheb zien jullie het wel. overigens halsters op deze pagina zijn echt heel mooi
ooh die groene en die blauwe zijn mooooooooooooi !! *gaat op handjes zitten* ik heb er hier al ene liggen.
JKiya
Geplaatst: 08-05-11 12:29
Hihi! Ik herken wat je zegt, er ligt hier naast deze halsters nog een hoop en ik ben weer met wat nieuws voor Kiya bezig voor show over 2 weken. Ach je moet bezig blijven he Maar goed dat betekend wel dat sommige dingen echt opgeruimd moeten worden. Helaas past die blauwe niet mooi bij Kiya, hij is te klein voor haar uitgevallen. Jammer want ik vind die juist erg mooi gelukt met de versiering