Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daarom heb ik een ruin.
Maar je hoort toch vaak van die oudere merrie's die zo goed een jongere hengst op hun plaats zetten. Maar zoiets zal nooit echt te realiseren in een opfok.
En bij nummer 3 had ik ook een hele waslijst aan eisen, waarvan ik uiteindelijk me enkel echt aan de richting van bloedlijnen (bouw) als belangrijkste punt hield en de rest vrij liet. Is toch aardig goed uitgepakt (op zijn mini rug na
)
Voorlopig geniet ik met volle teugen van het ongecompliceerde altijd vrolijke ruinen gedrag
haha ik wilde nooit een bruine met zwarte manen en staart en witte voeten en waar kwam ik mee thuis met een bruine met witte voeten en zwarte staart en manen. Kerihm is 155 hoog en mijn man van 190 mis staat echt niet op hem, heb wel het voordeel dat die mega breed is.
Ik heb tijd zat! het is niet zo dat ik volgende week een paard wil halen hahaha
dus het word nog lastig maar he! ik kom er wel.. het gaat even duren.. bloed zweet en tranen, maar waar een wil is is een weg!

). En dat is geen sinecure als je eenmaal een paard hebt met een onhandige bouw.
, naar eventueel bruin/donkerbruin.. met mooie aftekeningen dan weer wel
Ik wil wel proberen om m'n droom achterna te gaan, maar niet ten koste van het paard daar ben ik me, gelukkig, ook zeker van bewust..
We gaan dit jaar eerst onze woonkamer opknappen en ik heb nog een hoop te leren qua reining rijden...
Ik leer elke week weer een hoop en het gaat steeds beter, maar ik vind het toch wel belangrijk dat ik mijn eigen paard kan aanvullen en niet dat ik er 2 tot 3 jaar lang iemand anders op moeten laten rijden omdat ik zelf nog niet goed genoeg ben
Dan heb ik 1 tot 2 jaar de tijd om verder reining te leren en daarna nog zeker 3 jaar voordat ik er zelf op stap!
Denk dat dat ondertussen wel genoeg tijd zal zijn om sowieso goed genoeg te zijn om samen verder te groeien in de reining
CounTree schreef:Bask...idd Yildiz...i love that hoe zou t toch komen ...hihi
Ja is nie leuk nie als je van n buitenbak afhankelijk bent op t moment...
CounTree schreef:Bask...idd Yildiz...i love that hoe zou t toch komen ...hihi

) voor het ideale droompaard te fokken
hihi