[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sadira

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:35

_O-

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:36

Haha, dat hoofd....! :+

Nee joh, waren 10 stapels en springen met een Westernzadel is mijn ding nog niet zo haha!

Kijk maar eens op de site bij de stal van Yildiz Nicky, ziet er super uit en daar slapen is geen probleem... Ik zat ook al te kijken :D

Bevalt je stage?

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:37

Haha Dayem, die blik er ook bij! >;)

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:55

Heb je toevallig de site van haar stal?

Stage is super! Ik leer zo ontzettend veel en het is mega interessant. De dagen vliegen voorbij!

Waarom ik trouwens die literatuur zoek, idd voor stage. Er is heeeeel veel te vinden, maar niet zo veel wetenschappelijk onderbouwd :) Soms plaats Bit of Hoefslag wel eens van die onderzoeken, die moet ik hebben :)

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 21:20

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 22:00

Bauk, Fuego is 1.43, das al hoog zat! :')
Misschien kun je met hem op horsebal!

Dayem! :=
Mijn vorige paard probeerde altijd koppeltje te duiken met touwtjes, dat was vragen om ongelukken..sindsdien doe ik dat soort dingen maar niet meer. :')
Hij is ook een keer in de kruiwagen gaan staan en maakte toen ook een koprol. :+

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 22:04

Blue is zo'n doos die overal haar voeten op en in zet. Gister hadden ze een hele hooibaal en stond ze heel damesachtig en netjes met 1 hoef op de baal te eten.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 22:10

Ja, dat is ook zoiets, bij mijn vorige paard kon dat ook niet, als je die alleen liet met een baal zat hij binnen de kortste keren met zijn been door het touwtje.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 07:18

Nicky, heb je ook al gekeken wat betreft Engelstalige literatuur? Heb je anders toegang tot de universiteitsbibliotheek? Lijkt me dat daar wel wat te vinden moet zijn?
Dayem... :')

Dat geitenhok!!!!! :wow: Echt GE-WEL-DIG!!!! _/-\o_ Recht uit Villa Kakelbont!!!

Oh dammit, Katja! Hou je staart ook maar goed in de gaten!!! hengstveulens vinden die vaak heel lekker!! :oo

Ah, jullie hadden de site al gevonden? Ja je kunt goed bij ons overnachten hoor! Heel mooi (weet ik uit ervaring ivm waken Tie) en luxe en toch gezellig. Zit ook prachtig restaurant en terras bij, heerlijke stek! En idd paardjes kunnen of op box of in een paddock overnachten.

Tiene, fijn! Eindelijk begrip! :)

Gisteren op Jazzy gehangen, ging super! Dus vandaag weer verder... Toch altijd wel spannend.
Ook Tie weer getraind en de spin gaat steeds beter! Zal kijken of ik n filmpje kan plaatsen van m'n reiningpony haha.
Ook nog snel een filmpje geschoten met Phone van Yazahra. Ff snel in elkaar geflanst maar jeetje wat wordt ze toch gaaf en ben ik blij dat we haar houden! Kan hier zoooo van genieten! Met d'r mooie dikke Tina Turner krulmaantjes en haar "waanzinnige" (quote AVS magazine O:) hoezo trots hihi) gangen <3

TienekeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 07:35

Vriendinnetje heeft gisteren zelfmoord gepleegd. Ben er niet goed van. Heb haar toevallig de laatste weken redelijk vaak gesproken en ze wou nog meegaan naar het BK in Lier. Ze heeft laatst nog zo veel verteld, met de pijn zo duidelijk in haar stem. Velen dachten dat het beter ging met haar, maar wat ze toen vertelde... Voel me slecht dat ik toen het lef niet had om door te vragen...

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 07:40

Oh jee, Tiene wat heftig.... Snap dat je je ellendig voelt... Jezelf alsjeblieft niets verwijten, blijft altijd de keuze van de persoon zelf.
Wens je heel heel veel sterkte...

TienekeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 07:44

Het is niet dat we superclose waren, maar als we een gesprek hadden, vertelde ze heel open zonder veel poeha wat er was. Ze wad ook gestopt met rijden en op dat vlak zaten we een beetje in hetzelfde schuitje, dat verbond ons de laatste weken wel.
Falco en haar pony waren enorm gek op elkaar, altijd hinniken als ze elkaar zagen. Was altijd grappig want verder kenden die mekaar niet of zo.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 08:46

Heftig Tiene zulke dingen zijn nooit leuk

Yahzara is echt gaaf :oo Ze wordt echt steeds mooier wauw. En leuk dat trainen met Tie zo goed gaat :D

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 09:43

Thanks voor jullie complimentjes over Dos! Ben blij met hoe ze het doet :) Ze zoekt ook weer steeds meer toenadering naar mij, dus het wordt nog wel eens iets met ons denk ik!

Zo'n langzame schimmel is juist leuk, elk jaar heb je een ander paard!

Fijn dat het buitenrijden goed ging, Miranda, dat was toch eerst nog een probleem?

Haha die foto van Dayem, wat een druif!

Ely houdt ook van gooien met kruiwagens, levensgevaarlijk...

Wat is je meidje knap, Yildiz!

Jeetje, Tieneke, dat is heftig, sterkte! Jezelf geen verwijten gaan maken, zulke dingen kan je helaas niet tegenhouden...

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 10:42

Ik was eens foto's aan het kijken en wilde dit toch erg graag delen <3

6 maanden tijd:

Afbeelding Afbeelding

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 11:04

Brenda wat een heerlijke foto's, lekker geklust! Enne, ik kom graag een keertje langs als ik richting Kat en Miranda ga :)!

Haha Nicky, drollige Dayem

Annika trots mag je zeker zijn op Dos! Ze ziet er goed uit!

Baukje, nieuwe carrière voor Silver? Of 2? Voetballer en springer? haha

Yildiz wat is ze gaaf!! Waanzinnige bewegingen heeft ze zeker en der kapsel is helemaal geweldig!

Kat <3 <3 Je weet wat ik van Blue vind :D

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 11:06

Silver is vanochtend gestruikeld (hoorde ik van mijn stalgenoot) en staat WEER op 3 benen.. Als het vanmiddag niet beter is maar DA bellen... Iemand een rol bubbeltjesfolie voor ons??

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 11:06

Baukje neeee jemig wat een kluns :oo balen man.

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 11:34

Pff jeetje Baukje niet alweer! :(:)

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 11:35

Ik vind haar echt geweldig Yildiz. Vooral dr kapsel, geweldig! :))
Literatuur zoek ik idd in de bieb en engelstalig. Is wel wat te vinden maar niet bijzonder veel....

Oh oliebol Baukje..... Ik hoop dat het niet te erg is....

Ze ziet er een stuk wijzer uit Katja :j

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 15:22

Ik heb net een werkcollege met een aantal studenten gevolgd. Ging over kreupelheidsonderzoek, erg interssant en kan heel wat dingen meenemen bij Dayem :)

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 16:18

Tiene zie het zo: het was haar keuze en zij zal nu gelukkig zijn. Probeer haar bevrijding te voelen.

Baukje wat een ellende met je pony :( Hoop dat hij gauw op knapt!

Zaraar gaat nog elke dag beter, is veel losser in z'n hals en stelt nu twee kanten op. Buigen linksom wordt ook beter en rechtsom spoort hij nu vrijwel constant. Aan het einde van het werk vandaag vroeg ik rechtsom wat meer ondertreden en dat ging ook nog eens goed <3 Rekening ook binnen, valt me reuze mee...weet wel dat ik met 80 euro voorrijkosten over vijf weken maar naar de kliniek ga haha!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 16:25

Aaah Blue! <3 Van Dreumes naar Dame! :)

He snotverpinne Baukje! Fluister m es in z'n oor dat hij potverdrie es ophoudt met die fratsen!!! _-:( Hoe is t afgelopen?
Bubbeltjes folie? Heb nog wel n rol staan... :x

Dank jullie voor de complimentjes! :o Vind haar ook erg goed gelukt hihi!
Ben ook mega trots op d'r mama Yentl AKA Tie die zo hard werkt in d'r training. Heb gisteravond nog wat zitten knutselen (begin die video editors steeds beter te snappen %) ) en filmpje in elkaar geflanst van t spinnen. Dus als jullie t leuk vinden kan ik m er wel op slingeren?

Tof Nicky! Heel benieuwd! Vertel, vertel!!!! :j

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 16:29

Simpel kreupelheidsonderzoekje en buigproefjes :) Nu niet gelijk mij aanvallen dat alleen een DA dat mag doen want ik ga natuurlijk niet een volledige buigproef doen ;)
Laatst bijgewerkt door __Nicky op 17-09-14 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 16:30

Oh en ben benieuwd naar je filmpje hoor!