Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vandaag met voeren deed ze weer lelijk tegen Polly, maar ik kan er niks tegen beginnen. Zal wel over gaan en zo niet, dan wel over 8 maanden
set_elkol schreef:Gefeliciteerd Joyce!
leuke foto van Day!
Lilian, de hormonen zitten er nog hoorvandaag met voeren deed ze weer lelijk tegen Polly, maar ik kan er niks tegen beginnen. Zal wel over gaan en zo niet, dan wel over 8 maanden
Pol is geen knuffeltype maar ik vind dit wel een beetje sneu hoor.. Set lijkt niet blij met Pol en Pol niet met Set.. Maar zolang ik niet kijk staan ze vrolijk naast elkaar

. Af en toe proberen te happen maar niet met oren in nek of wat dan ook dus valt me alles mee..
Sneu voor beide idd dat ze niet blij met elkaar lijken op het moment. Maar idd, je doet er weinig aan dan wachten tot het over is 
Met laden...geduld is een schone zaak. Ik ga met moeilijke paarden vaak gewoon op de klep zitten en wachten, werkt eigenlijk altijd wel. Een enkeling waar het niet mee lukte en op een andere manier moest maar de meesten die niet willen hebben daar een reden voor en als je ze rust en tijd geeft (en een beetje helpt natuurlijk) wandelen ze er vanzelf in. Nas had bij ophalen haar hoofd gestoten bij de eerste poging en had toen besloten dat ze niet in de trailer paste. Aangezien ze bij iedere vorm van spanning haar hoofd omhoog gooit zag ze dat elke keer opnieuw bevestigd. Uiteindelijk op de klep gaan zitten tot ze tot rust kwam en er weer een beetje vertrouwen in had en toen stapje voor stapje achter een hapje stro aan en Paola gaf heel strak getimede duwtjes, ze stond er binnen no time in en nooit meer een probleem geweest.
hoofd omlaag halen helpt enorm.
Alleen bij ieder ritseltje wat ze dénkt te horen gaat dat hoofd de lucht in
enige oplossing was totale ontspanning..
achtergrondje niet hoor eerlijk is eerlijk, daar was ik effe te lui voor
Mag, zooooo herkenbaar