Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En het is echt heerlijk om buiten te rijden inderdaad. Hier heb je ook hele mooie rij-mogelijkheden. Morgenochtend weer op pad!
ik heb in etten-leur ook een heel stuk met twee arabjes meegereden. Tempo kwam erg goed overeen 
wat een etter zeg! Af en toe kan ik hem wel doneren aan de kinderboerderie, haha.
[ITP] Spetter spatter spater... Nashwa by Reindert!
Maar super gaaf! Zal al wat voorbij komen op fb, ga nu je topic kijken
Daya vindt het ook heerlijk om onder handen genomen te worden door masseurs en krakers
Zelfs als ze met dry needling hem lek steken vindt hij het lekker 
Feesjuuuuh. 
Ze is ook echt niet lief, ze bokt, zou het liefst trappen en bijten, maar durft dat dan net weer niet
Nu heeft ze ook probleempjes rondom haar schoft, dus de behandeling daar is ook niet fijn 

- Die derfen doet overigens wonderen voor hem in deze tijd... Meneer is zomereczeem-patient, voor als jullie dat nog niet wisten 
Hopelijk nog 1 bezoekje voor ik op vakantie ga en ik wil heel graag dan een ritje met haar maken, hopen dat het kan. 

Nog even
En voor je het weet huppelt er een kleintje naast 

Ik zit ook altijd te bleren van bovenaf: GOEDZOOOO, BRAAAAAAF, GROOT KINDDDDD, hahaha
gefeliciteerd! (is het nog geheim welke merrie het is of heb ik erover heen gelezen)