En er staan meestal heel veel foto's dus dat is ook leuk.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mijn 4 benig vriendje heet officieel Ashraf al Shams, maar dat al snel Raff geworden
wat is ie GAAAAAF!! Echt wauwsie!! Hebben paps en mams mooi gebakken hoor. Wat een stelten en die ooortjess
Waar mijn vorige post hier nog was "Oohh zooo leuk nu ik er weer aan denkkk
Jaa als ik het geld zou hebben stond er nu een nr 2 haha".. staat er nu dus onverwachts een nummer 2!
Oke meer nr 3 want deze komt komende jaren gewoon onder de hoede van mijn zus en mij 

Morgen komt de Da en donderdag de hoefsmid. Erna kijken of we kunnen gaan opbouwen op de wei en of we haar aan onze jongens kunnen koppelen. Voorlopig is ze nog hengstig dus doet ze veel te verliefd naar Raff
(En Raff is helemaal hoteldebotel) dus dat laten we eerst even voorbij gaan haha.

Jayko schreef:Lijkt me erg leuk kyrkelover! Wanneer is Epe? Dat is erg dichtbij en wellicht dat ik een keertje ga kijken.
Rijd je dan meestal alleen of heb je een maatje met wie je samen rijdt?
Ik zou met Raf ook graag gaan buitenrijden (endurance is nog een paar grote bruggen te ver) maar daar moeten we nog e.e.a. voor oefenen en kilometers gaan maken. Hij is anderhalf jaar onder zadel, maar heeft weinig tot geen ervaring buiten het erf.
YildizArabs schreef:Grappig! Ysselsteyn waren wij ook hihi! Dan zullen we elkaar vast nog wel eens tegenkomen.
Nour start nog 1 keer klasse 2 in de opbouw en daarna een klasse 3. Hij is nog jong dus willen we pas komende zomer/naseizoen starten. Nu eerst dekseizoen en misschien nog wat riddens pakken.
Veel succes alvast in Epe, dat is zaterdag toch?
En wow, die hoeven! Maar ze heeft het nu goed, even lekker bijtanken!
straks even kijken hoe hij loopt.
Al zag hij dat niet als bonus zo te horen