Hoi, waren toevallig die 2 chihuahua's van jou,waar ik mijn dochter mee zag lopen,die meteen
bedacht had zo eentje wil ik ook.

Heb ze ook op de foto
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KooArabians schreef:Najjar en ik hebben ook het hele paasweekend in IJzerlo vertoefd![]()
Zaterdag werden we in de Klasse L2 1e en 2e met 208! en 192 punten. Zondag zijn we onvoorbereid (zondagochtend besloten te promoveren) voor de eerste keer M1 gestart en werden we 2e MET een winstpunt!
![]()
Tot slot mochten we nog de Oosterveld Mazras prijs in ontvangst nemen voor de klasse L.
Een geslaagd weekend en ben super trots op mijn Jarrebar![]()
nameless schreef:Wow wat een prachtige veulentjes, ik ben nog op zoek naar wat portfolioveulenshootjes, dus woon je in de buurt, laat maar weten..
dat schimmelveulentje kwijl kwijl....
mijn stoere baby wandelt al heel stoer 2 x in de week een kwartiertje met mij door het bos, en daar hebben we veel lol in.. vandaag zat ik er voor de 5 e keer, wat vinden jullie van mijn knappe baby
stilstaan is moeilijk haha
Aladinnetje schreef:missfcdb schreef:
Prachtige foto's komen er langs![]()
En natuurlijk nog een foto van mijn kanjer El Cosimo
die van jou is pas echt mooi!is dat jouw nieuwe paardje? hoe lang heb je hem al?
missfcdb schreef:
Prachtige foto's komen er langs![]()
En natuurlijk nog een foto van mijn kanjer El Cosimo
RhealLover schreef:Fuego toont wel leuke sprongtechniekhopelijk kan hij daar verder mee! Hoopt dat Rheal zijn blessure ook goed geneest dat hij deze zomer alsnog kleine springwedstrijden kan lopen.
FuegoJoy schreef:RhealLover schreef:Fuego toont wel leuke sprongtechniekhopelijk kan hij daar verder mee! Hoopt dat Rheal zijn blessure ook goed geneest dat hij deze zomer alsnog kleine springwedstrijden kan lopen.
Dat hopen wij ook, ik heb goede hoop dat straks bij de controle we groen licht krijgen om zijn spring/eventing carriere voort te zetten.
Jammer dat je zo ver weg woont , wij hebben elke maand trainingsweekend met Lammert Laseur , een super fijne instructeur die je vast verder kan helpen met je toekomstplannen.