Even weer bijgelezen.Mish ziet er inderdaad goed uit! Wat mooi dat ze zo braaf is
Donderdag komt de tandarts ook bij Rayna, ben benieuwd hoe het met haar diastasen is. Ze lijkt wat moeilijk te eten, wellicht dat ze daarom maar niet rond wil worden ondanks het onbeperkte hooi. Klinkt als hetzelfde verhaal als bij Mish
Wat is Tie dik!
Ik dacht eerst dat ik een bolle shet zag op de foto
Eindelijk je website weer online. Ik zag wel een typefoutje op je About YA pagina trouwens; er staat compagnion, dit moet companion zijn
Komt wel goed met Shym, hij heeft natuurlijk veel verandering gehad de afgelopen maanden, het is allemaal even wennen weer. Gelukkig heeft hij een warme deken als hij niet in stal durft.
Klinkt als een goede les Canisia, heb je er zelf ook hard aan moeten werken? Ik rijd ook op een Massimo Trail, heerlijk zadel
Ik krijg van andere zadels meteen een zere kont omdat ik altijd op dat lekkere kussentje zit
De training was heel leuk zondag! We waren met 9, dus konden 3 teams maken, maar het was niet te druk om fatsoenlijk rond te rijden. We deden eerst wat gooi- en vangwerk, daarna deden we een soort flessenvoetbal. Iedereen een pionnetje, en dan proberen met de bal elkaars pionnen om te gooien. Gaat je pion om, dan ben je af, tot er een winnaar overblijft. De eerste ronde ving ik de bal al bij het ingooien, maar die werd uit mijn net geslagen en even later was mijn pionnetje om
De volgende ronde was ik de eerste die een pion omgooide, dus ik was wel lekker bezig
Daarna nog wat chukka's gespeelt. Rayna ook weer superbraaf, ze heeft er steeds meer vertrouwen in om tegen de andere paarden in te gaan en laat zich niet meer zo erg uit de weg jagen. Ik kan steeds meer concentreren op het spel, dus dan wordt het steeds leuker. Zelf word ik ook duidelijk handiger met stick en bal, dus we gaan vol goede moed het komende seizoen in
Afgelopen woensdag ook weer een springlesje gedaan. Niet zo hoog gesprongen als de vorige keer, maar ze was ook écht niet vooruit te branden. De instructeur zei ook dat hij blij was dat ik op haar rijd, en niet hij, omdat het zo hard werken was
Ze zit wel een beetje laag in haar energie, dus ik ben blij dat de tandarts snel komt. Ik denk echt dat er gewoon wat mis is met haar gebit. Maar ik wil haar niet helemaal stil zetten, want ze begint net wat spiertjes te kweken. 

Was echt kicke!

meneer wilde de stal ook niet in dus wat moet je dan?! Ik kon het even niet meer aan!
eergisteren was hij al aardig opgeknapt. Gisteren bijna weer op zijn oude niveau als voor hij ziek werd en vandaag kon ik zelfs 3x de staldeur dicht doen zonder dat hij in paniek raakte met als toetje zijn hoeven kunnen uitkrabben zonder dat hij vast stond en zonder gedoe
misschien wordt het wel een echte powny
eindelijk is hij een keer de baas over een andere pony

ik ben niet echt een held
haha. Raff heeft dus eigenlijk ook nooit raar gedaan, dus het zal heus wel meevallen
Jaa als ik het geld zou hebben stond er nu een nr 2 haha, maar ja het is inderdaad ook heeeerlijk om een finegetuned stuur en soepel sterk paard te hebben, ipv alles in 'baby-uitleg-stand'
Mis je hier echt! Denk ook nog wel eens aan Fu en die fantastische avonturen die hij beleefde...