Mish ziet er inderdaad goed uit! Wat mooi dat ze zo braaf is

Wat is Tie dik!

Komt wel goed met Shym, hij heeft natuurlijk veel verandering gehad de afgelopen maanden, het is allemaal even wennen weer. Gelukkig heeft hij een warme deken als hij niet in stal durft.
Klinkt als een goede les Canisia, heb je er zelf ook hard aan moeten werken? Ik rijd ook op een Massimo Trail, heerlijk zadel

De training was heel leuk zondag! We waren met 9, dus konden 3 teams maken, maar het was niet te druk om fatsoenlijk rond te rijden. We deden eerst wat gooi- en vangwerk, daarna deden we een soort flessenvoetbal. Iedereen een pionnetje, en dan proberen met de bal elkaars pionnen om te gooien. Gaat je pion om, dan ben je af, tot er een winnaar overblijft. De eerste ronde ving ik de bal al bij het ingooien, maar die werd uit mijn net geslagen en even later was mijn pionnetje om

Afgelopen woensdag ook weer een springlesje gedaan. Niet zo hoog gesprongen als de vorige keer, maar ze was ook écht niet vooruit te branden. De instructeur zei ook dat hij blij was dat ik op haar rijd, en niet hij, omdat het zo hard werken was