Shief ziet er top uit, glimworm

Kat ik las het op FB, gaaaaaaffff!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
en die is allang blij dat het gelukkig weer mooi weer is, haha. Die regen augustus was echt 10x niks.
. Vorige week maandag hadden we een heerlijke rit naar het strand gemaakt, en daar heb ik een verslagje van gemaakt! Voor wie het leuk vind om mee te kijken:
heerlijk dit weer
(als we welkom zijn natuurlijk, haha)
Maar zeg eens eerlijk, je had toch serieus niet gedacht dat t n schimmel zou zijn?!

)
Al veel verzoekjes gehoord om hem hengst te laten

(Hier ook in de planning om het winter/voorjaar) weer te gaan 'trainen') 
zat een mooi ei van 3,5cm, da adviseerde morgen brengen maar dan moet ik werken en volgens haar moest ik woensdag brengen niet riskeren. Laat in het seizoen is het inmiddels toch al dus ach...nog maar een poging wagen, vind het anders ook zonde.
Als het goed is gaat het nu allemaal wat vlotter dan vorige keer en kan ik haar deze week weer ophalen dus dat scheelt al.
de losse kleuren zijn weer goedkoper bij buitenlandse bedrijven, maar ik vond 1 pakket meteen helemaal ook wel interessant.
(Mocht ik het genotype van mijn vosjes nog willen weten, altijd leuk voor het plakboek!)