Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben 1.69m en met hakken aan loop ik mn rug helemaal naar de klote 

Om het duidelijk te maken, toch?
ben zelf ook onwijs benieuwd naar de foto's hihi
onderweg veel troep tegen gekomen tot prikkeldraad in de berm aan toe!! Aangezien naast die berm grove kiezel was, moest je wel in de berm. Levensgevaarlijk.. Vind eigenlijk dat dit niet moet kunnen. Het was geen mooie bos/heiderit.. Extreem veel asfalt en gesteente langs de weg, wegwerkzaamheden en overal grind.
daya in paniek want baasje op de grond: gevolg is hartslag 78: te hoog.. 10 minuten wachten, daarna was ie wat gekalmeerd en hs 56. Tijd is daar enorm door verloren gegaan helaas. Op de locomotie werden we afgekeurd op kreupelheid en met mij vele anderen. Ze lieten het mij zien omdat ze niet konden zeggen aan welk been hij "kreupel" was. Jawel, meneer liet zijn hoofd wat zakken als hij op links steunde en dus was hij kreupel op rechtsvoor.. En jawel, dit zagen de vets alleen op de heenweg naar de pion, op de terugweg was niets te zien, maar dat telde niet 
geeft niks, weer een ervaring rijker: volgend jaar geen Etten-Leur meer en ondanks alles heeft Day zich enorm bewezen. We reden voor t eerst alleen en hij heeft het super gedaan!! Oren erop en gewoon gegaan, 22km lang. Na die 22 km had ie nog puf zat voor nog een rondje, dus ben echt heel trots, ondanks de uitslag 

Volgens mij kun je daar nog veel lol aan hebben!

Je had ook gewoon naar Renesse moeten gaan
*plaag*

) maar ik wil dan wel met een buddy, dus moet dan nog even iemand strikken die op ons tempo rijd 

) en toen wilde ze plots wel mee werken, ze vind het echt heel erg als ze merkt dat je pissig bent
Uiteindelijk nog fijn kunnen rijden 

Wat een ontzettend lieve ogen 
Ben benieuwd hoe ze daar van onder komt
ben heel benieuwd hoe ze er over een tijdje uitziet!