Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ouderdom of iets anders?
Zeker als het een tijdje duurt... En geen werk is ook niet fijn... Wat zou je nu graag willen doen?

Heerlijke Marije! Ik vind je hoofdstel echt super kick! Ben heel benieuwd hoe die op Daantje staat!
Haha nee ik verplicht me zelf dat ik pas een echt écht showhoofdstel mag kopen zodra we naar 1 hand gaan. Voorlopig voldoet Shamit haar oude showhoofdstel prima en ga ik me trainings hoofdstel al oppimpen
Nadesh voor het eerst onder het zadel en dat ging echt super! Raff en ik gingen aan de backups en balken. Om hem beter te laten nadenken over zijn 4 benen. Heel leuk om te zien dat door verschillende oefeningen hij echt sprongen maakte in het besef welk been waar was en waarheen dat been moest. Al met al wist hij zich toch aardig te redden in de wirwar van balken
maar dat zal je blijven houden; de één zegt dit en de ander zegt dat. Dus op een gegeven moment moet je gaan afwegen en je eigen gevoel volgen. Maar het blijft lastig zeg!
Komt zeker door alle verhalen over Raffie!
) maar ze heeft wel veel aandacht nodig, geniet ze zo van. Buikje begint nu echt echt wat te worden!

... Super dat je zo goed naar haar luistert!

... Sterkte!
.. We starten dit jaar denk ik toch nog niet....
Maar alles voor de peerdjes he!
, puur qua de lengte. Als ik tot nu toe de mensen met verstand (o.a. zadelmakers) erover hoor, is een boomzadel sowieso geen optie. Maar de korste BM is 63cm en Raff zijn lengte van schoft tm heupbot is 62cm.. Betekend een zadel nodig van 52cm totale lengte..
Kinder zadel maar ofzo?