Vanaf foto heeft Malik mijn voorkeur. Maar kan ook momentopname zijn natuurlijk, hij staat daar zo met zon gave attitude op de plaat. Zalig!

Fijn Marlijn dat Shym nu zoveel beter gaat. Het wordt idd weer beter weer om lekker te gaan oppakken.
Canies wat een fijn filmpje! Zijn ook zalige oefeningen doe ze ook regelmatig met Nour en Zahra. Vind Stef

Annika!

En ben nu toch wel benieuwd welke hengst je hebt gezien?
Tie is aftellen, 8 maart uitgerekend. Na het afspenen vertrekt ze naar een hele fijne familie die haar echt als sport-en gezinspaard gaan gebruiken. Top thuis waar ze ook aan huis komt te staan.
Zahra wordt idd Huge! Jullie hadden vast die foto op FB gezien?

Wordt denk ik zomer en dan ga ik haar ruitermak maken. Het kriebelt wel hoor, ze is zo braaf en doet zo haar best maar ze moet echt eerst wat uitzwaren.
Nour gaat dit seizoen starten met Mies, super fijn. Houdt ook in dat ik toch de voorbereidende Kms zal moeten gaan maken. Dus weer een doel en dat vind ik prettig.
Mies komt natuurlijk wel regelmatig trainen.

Om er in te komen als combinatie starten ze een K1 in Ysselsteyn. Pas einde vh seizoen is de bedoeling dat ze K3 gaan starten. Rustig aan, hij is nog jong zat.
Had al eens eerder gezegd volgens mij maar Zahra gaat gedekt worden door Arjen

http://www.allbreedpedigree.com/ea+arjen+el+marwteyn
Dat is ook een lijntje waar ik verder mee wil dus als daar merrie uit komt blijft die aan.
Verder heb ik nog n dekking van Fadi liggen maar die bewaar ik voor Nyhla.