ik was een buitenrit aan het maken met een vriendin, en haar paard sloeg naar mijn paard, maar Noah draaide zich net een stukje om dus kreeg ik de klap vol op m'n scheenbeen... minstens 8 weken niet paardrijden, ik moet zittend met hulp van m'n moeder de trap af, ik kan niet meer normaal slapen, en het doet natuurlijk ook nog eens erg veel pijn
ik heb wel mazzel gehad, 1. de breuk was heel net (gewoon zonder poespas dwars doormidden ) dus ik hoefde geen operatie, 2. de ambulance medewerkers konden m'n laars uit krijgen zonder hem stuk te maken, en 3. Noah heeft niks
Dan zal ik die van mij toch eens moeten onderzoeken denk, volgens mij zijn ze bij mij net andersom megawild foto volgt nog (hopen dat laptop vanaaf het doet )
ik heb zelf geen arabieren dus kom zo maar even binnen vallen. maar mijn vriendin heeft een onwijs mooie black beauty te koop staan dus mogelijk dat er hier mensen op zoek zijn naar een arabier of mensen kennen die er eentje zoeken? link naar marktplaats; http://dieren.marktplaats.nl/paarden/43 ... engst.html
RhealLover
Geplaatst: 07-04-11 23:39
Die hengst komt me bekent voor, en zwarte AVtjes zijn echt om te kwijlen
O ja Roma hier een voorbeeld van een arabier die niet normaal is, een AV die braaf rondjes loopt geloof je het zelf?? Gelukkig laat ze ook een heel klein beetje iets normaals zien (voor n av dan ) wat denken jullie de veearts er maar bij halen en zeggen dat dit niet klopt?? http://youtu.be/l2batW3-eN4
KooArabians
Geplaatst: 08-04-11 10:41
PRETTY PRETTY Isabel
ArabianRanch schreef:
Ons kleine meiske
ArabianRanch
Geplaatst: 09-04-11 18:44
thxxx everybody
Michelle_S
Geplaatst: 11-04-11 23:03
Wat een prachtige zwarte hengst zeg, als ik het geld en plek had wist ik het wel
Mooie foto's komen er allemaal voorbij zeg, kan echt genieten van die lieve veulens. Fakhour is al een grote deugniet zeg!
Nog wat fotootjes van mijn meisje, gaat aankomend weekend naar de keuring voor ons beide de eerste keer.. spannend:
ArabianRanch
Geplaatst: 11-04-11 23:38
Fijn Michelle dat je nog vervoer hebt kunnen regelen. Wij komen buurten !!!!
Heb vandeweek een foto gemaakt van Duuc met zijn nieuwe halster. Hij weet zelf niet zo goed wat hij er van vindt hahah. Oh het stukje stekelhaar achter het halster knipte ik eerst altijd af, maar wil het nu bij de rest laten groeien, maar het is nog net te kort om weg te stoppen hihi.Hij staat overigens nog volop in de wintervacht arm dier.