Leuke foto! Ze lijkt wel wat smaller ja maar ik vind haar niet heel smal hoor. Maar ja. Ik heb heb een shympie, daarnaast is veel al breed
Zoals het nu lijkt is shym weer beter
was een intensieve week met hem. Hij heeft twee dagen geen koorts meer, vandaag geen snottebellen meer (neus helemaal schoon) en de mok gaat de goede kant op. Ik kan de plekken nu alleen verzorgen terwijl hij gewoon los staat zonder eten.Shym eet goed, en lijkt geen keelpijn meer te hebben. Er is een zak pulp door heen en ook de zemelen zijn op. Morgen maar nieuwe halen want er moeten nog wat kilo's bij aan.

"
Ik kwam al snel een nieuw stalgenootje tegen, dus hebben we samen ons rondje gereden. Rayna spiegelt zich énorm aan een ander paard als die samen rijdt, dus het is altijd maar hopen dat het geen aansteller is, maar het werd een heel relaxt, heerlijk ritje
De andere ruiter moest er ook om lachen, die zag haar steeds omkijken
geef mij maar een wilde Arabier! Pfff... Dat beest gaat letterlijk en figuurlijk zomaar op haar achterste poten staan
als ze het even niet begrijpt of niet wil dan gaat ze. Maar goed.. Ik ga aan het oefenen met haar.
.
Tis een schat en het gaat vaak zo goed, maar af en toe is hij echt staatsgevaarlijk.. schijn bedriegt zo hard bij hem
dus om 4 uir naar beneden gegaan en nog wat op de bank liggen tukken.
Zijn koppie wilt weer aan het werk, tjonge jonge wat een energie had hij weer. Nog wel rustig aan gedaan en wilde niet te veel aan zijn hoofd zitten met zijn bekkie. Zie met hooi eten dat hij nog niet helemaal normaal eet namelijk.
Dus het was nu behoorlijk nodig laten we maar zeggen, baalde flink.
.

Sinds een tijdje heb ik er twee merries bij. Ze zijn al een dagje ouder, maar dat geeft niet. Ik ben ze stapje voor stapje aan het beleren, zodat ze onder het zadel een blokje om kunnen buiten.
Voor iedereen die ik nog niet genoemd heb, ik denk zeker aan jullie, maar er moet ook nog af en toe een paard (of drie) verzorgd worden. 

) met Yanour naar het dekstation getogen voor wat diepvrieslollies. 
Wat kunnen ze af en toe ook in de weer zijn. Dan ben ik weer blij dat die van mij zonder dekens staan 
Hij liep verrassend ruim