Mag hem op eigen risico gebruiken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mag hem op eigen risico gebruiken

Bij een bijbaantje van vroegâh (in de kassen) hadden ze een scootmobiel om de karretjes met bloemen door de kas te rijden. Ra ra wie er altijd in die kas aan het rondscheuren waren
Heb er echt sssuuuuuper veel zin in
Barcelano schreef:Nu hildago aan het kijken...blijft kwijlen van die AV paarden
ze gaat wel samen met twee meisjes een apart stukje doen, 'Edelweiss' dus dat wordt spannend!
hoe ging het?

( hadden ze al voor gewaarschuwd)
Goed aanspringen doet hij gelukkig wel altijd 
Een beetje contact is natuurlijk nooit mis.
Hij kon niet eens normaal naast me lopen.. No way dat ik er op die manier op ga zitten, dus ik heb hem even los gegooid en hij was niet te stuiten!! Zo ongelofelijk druk heb ik hem nog nooit gezien, mafkees, haha. Geen 1,5kg voer meer voor Daya

Hij krijgt in principe alleen krachtvoer als hij echt gewerkt heeft, anders hooguit een handje luzerne voor de vorm.
ik geef hem wat extra's.. Geen goed plan dus, haha. Hoe hard hij ook gewerkt heeft, die ene kilo is zat
MirandaFuego schreef:Je kan ook beter eerst kijken hoe het gaat, je merkt wel als ze er te kort aan hebben en dan geef je wat meer mocht het nodig zijn.
Het is toch heel verschillend, zelfs voor arabs onderling wat ze nodig hebben.
Jes, dat was wel een blunder van Mo, droop hij niet met rode wangen af?
huh
Toen koos ik voor de kruidenmelange, want al die poeders enzo ben ik niet zo voor.
En de paarden uit Hidalgo zijn gaaf he! Ik ben ook niet zo van de poeders Jolinda, die kruidenmelange klinkt wel goed
fijn dat hij het er goed op doet!
Shanna_ schreef:Geen huisdieren hier, wel Shief die de gewoonte heeft een ander paard als bijzettafel te gebruiken
[ Afbeelding ]