Wauw wat is Kunar al een grote vent zeg! Ik weet nog dat hij geboren werd, ging er dagelijks langs (Zijn fokker woont bij ons in de straat) Geweldig mooie hengst is het zeg!!
RhealLover
Geplaatst: 20-03-11 21:06
Jeetje wat gaat dat a snel hee met die beebs, zo zijn ze net geboren en zo zijn we weer een poos verder mooie fotos allemaal hoor! Ze showen er een eind op los
Isa ik denk toch dat ik een van je poppetjes stiekum meeneem in mn koekblik haha, denk alleen dat ik veel bekijks trek gelukkig is Majidah zich nu wel als een mams gedraagt dan is dat toch een hele zorg anders.
Tja zo hadden wij gister ook eindelijk voor elkaar om Sjaak zich te laten showen, plastic zakken, oranje pionnen, zelfs een groot zeil gebruikt, de buurman die zich als een aap gedroeg, het boeit haar echt helemaal niks, tot we er ineens een koeachtig beest erbij gooide (lees paint van de buurman) toen gingen EINDELIJK die voetjes van de vloer ondertussen was Rheal natuurlijk alle kanten op gevlogen van die gekke vertoningen waarmee we aankwamen om Sjaak te laten lopen, die vond het wel brrrrr spannend. Ondanks Rheal de paint al ruim kent van ritjes maar ook al vaker samen los geweest etc beviel het hem absoluut niet dat er een andere vent bij zijn vrouwtje kwam, dat leverde wat rare fotos op, een paard zonder oren, uiteindelijk verliep alles goed en waren ze doodleuk met elkaar aan het crossen etc
Natuurlijk ook foto's gemaakt zal er enkele plaatsen, helaas met huistuinkeukencameratje gemaakt ipv mn beste camera, maar ze zijn redelijk gelukt O ja snel borsteltje eroverheen maar verder in mega vacht nog en her en der wat vuil. Foto's zijn verkleind, even klikken voor groter formaat AR Sinan Shaikyria (met op achtergrond mn andere opstandige 'peuter'puber )
Rheal HT (met zijn o zoooo lieve ogen, maar wat daar achter schuilt.... )
En als je dit duo penotti koppeltje in de mixer zou stoppen......
......Krijg je het resultaat: bonte koe het paardje van de buur die wel ff voordeed hoe er een show gegeven moet worden, kan Sjaak van leren
Geboren 17 maart rond 00.30 uur een hengstveulen uit onze SE merrie Amara Pasha en onze hengst Najjar. Het is een heel groot veulen. Mooi fijn veulen met een super lief karakter. Hij is nu donker vos, maar zal schimmel worden net als zijn papa
oeh heerlijk al die prachtige veulentjes!!!koo arabians, prachtig exemplaar! en wat een leuke foo die laatste
ArabianRanch
Geplaatst: 23-03-11 01:54
Hey Celes, zie nu pas foto's van de Sjaak hihi Ze zit beter in haar vel, das duidelijk te zien Nog gefeli met Rheal
ArabianRanch
Geplaatst: 23-03-11 01:58
GEFELICITEERD Nadine; KA Najeeb, gave naam groot hengstje lijkt me !!! Ben benieuwd naar meer foto's
We zijn er steeds meer getuige van dat wij 2 merrieveulens hebben die altijd lekker aan het showen zijn door de wei Namibia'h beweegt echt heel apart, staart echt plat op haar rug en maar dansen. Nadjarah showt altijd met haar staartje omhoog door de wei, ze zit gelukkig érg goed in haar vel en heeft plezier in het buiten spelen. God, wat zijn wij dankbaar voor deze 2 schepsels
Thnx Isa, ja ze is helemaal fit hoor en ja Rheal was gister jarig, 14 jaar alweer, wat gaat het hard, maar hij is nog helemaal fit en gezond en knettergek
Nadine wat een heerlijk veulentje weer zeg proficiat met de geboorte ervan!
KooArabians
Geplaatst: 23-03-11 09:34
ArabianRanch schreef:
GEFELICITEERD Nadine; KA Najeeb, gave naam groot hengstje lijkt me !!! Ben benieuwd naar meer foto's
Thnx Isabel. Hij is inderdaad ontzettend groot, zijn benen zijn al even lang als die van mams. Hij heeft nog wat tijd nodig om helemaal uit te klappen, maar wordt elke dag knapper Met een beetje geluk komt Reindert a.s. weekend langs
Nadjarah ziet er ook prachtig uit! Ben heel erg benieuwd naar haar irl! Namibiah is ook heel mooi! Je hebt maar geluk met je 2 MERRIETJES
ArabianRanch
Geplaatst: 27-03-11 15:52
AR Nadjarah, ruim een maand oud, kleine showbal
Lekker Harry
sherif
Geplaatst: 27-03-11 17:42
hij was al mooi, maar hij wordt steeds mooier!
ArabianRanch
Geplaatst: 27-03-11 17:57
Thanksss Natas, hij is nu wel opeens mega in de groei
RhealLover
Geplaatst: 27-03-11 18:34
Zal het aan de zon liggen Isa dat ze ineens weer in de groei zijn sjaak doet gezellig mee met groeien haha.
Ze zien er beiden heel goed uit Isa, Harry begint al een vent te worden zeg
toeka
Geplaatst: 27-03-11 23:43
Wat ziet Harry er goed uit Isa! En je veulens was ik al fan van. Leuke foto's van je peerdjes Celesta. Leuk te zien dat ze ook zo een heerlijk wolletje wintervacht hebben. Je kereltje ziet er goed uit Nadine!! Proficiat
Nafiesa Arabians mag aanbieden voor het dekseizoen 2011, de zuiver Egyptische hengst,
Baha AA (Al Ayad x Baraaqa AA) Schimmel, geboren 2008
Tot nu toe heeft 2011 hem 15 merrieveulentjes en 4 hengstveulens gebracht. Hieronder volgen een 3tal merrie veulentjes van hem.