[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

No_No

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 09:53

Bonjoy, mooie plaatjes!!
Dat van die leeftijd vond ik net als jij. Paarden worden steeds later beleerd.

Shympie is 3.5 jaar :D nog een echte kleuter!
Ik ben de uren aan het aftellen!! Ik ben niet helemaal fit.. Misschien wel van de spanning? Hopelijk niet van de buikgriep die hier rond gaat!
13:15 kan ik pas de deur uit -O-
De pulp staat al te weken, straks de lijnzaadolie en zo nog even op zoeken. Ik wil naar mijn pony!!!!

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 09:58

Succes :D straks maar even lekker verwennen!!

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 14:29

Joyce, mijn western zadel is een Dale Chavez training zadel. Vond hem toen ik hem kocht echt spuuglelijk, maar inmiddels aan gewend haha.Hij zit en ligt als een huis, maar is wel flink zwaar. DC is echt zware kwaliteit, goed maar ook letterlijk zwaar :') Hopelijk kan hij nog paar jaartjes mee en dan sparen voor een showzadel <3

Tja het is nu eenmaal zo, ik snap beide kanten wel. Een Open ruiter gaat een paard wat hij/zij op 6 jaar inrijd toch voorlopig niet starten in het Open niveau, want ook op 2 handen komt die dan niet mee. Wil je starten voor de ervaring, kan dit gewoon op 2 handen. Daar zijn de Green as Grass regels voor.
Ik zie het als eigen kennis en beslissing, is hij 6+ en nog niet klaar, moet je niet willen starten voor de punten. Zolang genoeg mensen dat doen, komen ze vanzelf starts te kort en gaan ze er misschien wat aan doen ;) Maar tot dusver wordt het gemiddelde paard nog op 3 jaar ingereden en wordt zeker het gemiddelde western paard al na een half jaar op shank gereden dus tja.. :')

Heel veel succes met Shympie vandaag!! *\o/*

Gister avond half bevroren tijdens een ritje, maar het was wel prachtig op het strand
Afbeelding

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 22:14

Lekker ritje! Mooie kleur hoofdstel heb je! Staat weg goed.

Shym is thuis. Was een waar avontuur maar hij is er! Shym liep braaf de trailer op en af.
Voorbenen vallen mee met mok gelukkig, achterbenen daar in tegen zijn er slecht aan toe -O- morgen gaan we wassen en behandelen. Vandaag hebben we er een dikke klodder vaseline op gedaan zodat de aangekoekte troep wat los kan weken.
Hij heeft nog steeds wat snottebellen maar niet meer zo erg als woensdag. Hij hoestte nu wel.

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 00:28

Maar nu kan je elke dag gaan kijken, knuffelen en verzorgen *\o/*

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 15:33

Vandaag pootjes gewassen, het been wat dik was is weer slank *\o/*
Snotneus wordt ook minder! Ik kan hem ook weer aan zijn hoofd zitten. Hij zal misschien wel hoofdpijn gehad hebben?

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 22:05

Het is wel weer gezellig hier zeg dus ik ga een poging wagen om me er ook weer in te mengen ;) . Waar gaan we beginnen eerst kleine update van hoe het zo al gaat. Ik ben uiteindelijk een beetje afgehaakt omdat het bij de paarden constant en ik het plezier echt kwijt was na toch weer wat pogingen om alles weer op te pakken en we weer een enorme tegen slag hadden en voor de tweede maal in 2016 een van onze paarden moesten laten gaan. Was het voor mij even klaar en besloot ik om me te gaan storten op het hardlopen waar ik op dat moment heel veel plezier uit haalden. Zelfs zo veel dat ik me ingeschreven heb voor jawel de marathon in Rotterdam in April. Natuurlijk worden ondertussen de paarden wel goed verzorgt en ik ga regelmatig met ze naar de verenigingsbak om ze te laten rennen en daar lijken ze tot nu toe echt tevreden mee te zijn. Ik had de gedachten om ze van het voorjaar weer op te pakken maar ook daar lijkt nog even geen spraken van want (nog wel ondervoorbehoud) ons huis is verkocht en als alles door gaat moeten we in het voorjaar er uit. Dus nu druk op zoek naar een nieuwe woning heel leuk spanend en nou ja word dus nog vervolgd :D .

Dat was de update nu weer even gezellig mee babbelen :D .

Wat fijn dat shym weer in je buurt staat en je hem zelf weer kunt verzorgen ik hoop dat hij zich snel weer beter voelt en vaste plek zal daar denk ik ook wel mee helpen.

Canis ik zie je natuurlijk ook regelmatig op face book langskomen wat gaan jullie super hij word ook echt steeds knapper al kon dat al bijna niet.

Dat zijn mooie winterse plaatjes Joyche hoe gaat het verder met je mooie kudde?

Rayna nu ook al een springpaard echt leuk wat je allemaal met haar doet.

En Yildiz ook je grand lady verkocht je kunt niet alles houden maar phoe dat is toch wel een beslissing zeg. En je puppy,s gaan ook erg goed leuk dat opgroeiende grut en nog een baby op komst. Ohh ja gefeliciteerd met je nieuwe woning.

Ik moet echt weer even kijken wie nou ook weer wie is bokt naam en gewone naam sorry ben ook zo slecht met namen. Maar Aleeneh jij bent van Mish toch jullie gaan ook nog steeds lekker.

En Nicky ja we zijn weer waken met jouw ook nog steeds alles goed en je topper.

Onze paarden nou ja die genieten van een lange vakantie Sjaak gaat nog steeds goed. Sil hebben we zo ie zo van de zomer op pensioen gezet ze begon ook wat te kwakkelen van de zomer en dus hebben we besloten haar niet meer te gaan rijden ze mag lekker bij ons blijven tot ze zelf aan geeft dat het genoeg is en op dit moment lijkt dat heel goed te gaan. Dibah gaat ook goed zit weer megaa in haar vacht maar ze heeft sins vorige week toch besloten dat haar jas wat te warm is want ze is hem behoorlijk aan het los laten. De pukkies groeien en stoeien er op los zijn nog wel vooral Jhadorah erg smal dus voorlopig nog geen zadel er op aan het eind van de zomer maar eens kijken en anders is volgend jaar ook nog vroeg genoeg. Niet geloven dat ze bijna al weer drie zijn waar blijft de tijd *\o/* .

Mijn mooie prinsses Jhadorah nog even schowen.

Afbeelding

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 12:24

Super leuk weer eens wat (uitgebreider!) van je te horen Gelske! Jullie hebben toch zon leuke kudde staan. Prachtige foto's van Jhadorah! <3 Die is in ene echt een hele dame geworden zeg. Prachtige uitstraling. Zo smalletjes is ze toch niet? In ieder geval niet op de foto toch?
Spannend een nieuwe woning zoeken! Weet er alles van hihi!
Wat voor iets zoeken jullie?

Oh wat een fijn nieuws Marlijn! *\o/*
En... is ie ook mooi slank gebleven?

Gisteren heerlijk (droog!) ritje gemaakt met 4 arabiertjes. Was heel gezellig met Clau, Femke en Ben en de bieren hadden er ook zin in! :D

Afbeelding

Afbeelding

Altijd leuk om gids te mogen spelen in de DD en ook zeker voor herhaling vatbaar. :j

Morgen mag ik weer met Nour om weer eens een trainingsritje te rijden met ons endurancemaatje.
Ook heel veel zin in!

Vanochtend Tie d'r boik es op de kiek gezet. Is al een Heule bolle! Nog een dikke maand te gaan... zooooo benieuwd wat ze met Magic heeft gebrouwd! :):)

Afbeelding

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 14:10

Leuk, zo'n arabieren-rit :D Ik ben de enige in de omgeving met een biertje, helaas. Komt er weleens iemand van hier op de heide bij Ede?

Succes met je marathon Geshaquille!

Gisteren weer eens na lange tijd een polocrosse-training gedaan. Was nodig, en leuk! Rayna is niks achteruit gegaan in de tussentijd, gelukkig :D Nog steeds kalm bij zoveel paarden, ze schrikt er zelfs niet van als er iemand in volle galop op ons af komt, ben er blij mee! Nu nog leren terugduwen, en dan zijn we er :j

Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek gehad, ik ben benieuwd wat ik woensdag te horen krijg. Ik ben voorzichtig positief. Dan kan ik ook op zoek naar een woning en gaan sparen voor een trek-auto :D Er zijn nog zoveel dingen die ik graag wil doen met Rayna, maar ik ben super afhankelijk van anderen wat betreft vervoer. Ik heb wel mijn BE rijbewijs, en een trailer kun je lenen/huren, maar als ik er ook steeds een auto bij moet lenen/huren, wordt het allemaal erg moeilijk of duur :\

Maar goed, mijn ambities: een keer op het strand rijden, een oefencross, alle polox-toernooien spelen (een keer buitenland misschien?), een fotomeeting, misschien een keer een show.... O:)

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 14:43

Paarden pauze moet volgens mij ook zo nu en dan. Het plezier komt vanzelf wel weer terug.
Heel veel succes met de marathon :)F Ik fiets dat soort afstanden niet eens..
wauw! Jhadorah is een knapperd! Zij is nu 3 of wordt ze 3?
Hier nog geen verharing, hij staat zelfs nog onder een 500 grams deken :o
Hoe veel veulens verwachten jullie?

Yil, wat een heerlijke rit met dat geweest zijn <3
En wat een buik zeg! Daar moet wel een mooi cadeautje in zitten :j

Kesje, spannend joh! Hopelijk wordt je aangenomen!
Wat voor werk zoek je ook al weer? Mijn zwager heeft nog mensen nodig.
Leuk dat de training zo goed ging!

Shym zijn pootje was weer iets opgelopen maar ziet er verder wel rustig uit. Hij heeft wel last van de mok, een beentje wil hij niet graag laten insmeren.

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 22:08

Wat balen dat Shym zijn been weer wat dikker is blijft toch altijd een lastig iets mok als ze het eenmaal hebben weet er helaas alles van. Jhadorah word 20 Maart drie jaar maar ofiicieel is ze het natuurlijk al. Wij fokken al drie jaar niet meer met onze paarden dus geen veulens voor ons ;) .

Heerlijk he plannen maken een mens blijft altijd wensen over houden. En weer begonnen met polo cross zo leuk. ik hoop dat je snel werk vind en al je wensen waar kunt maken wel super dat je je BE al op zak heb kijk ik heb wel trailer enz maar dat nou weer net niet :o .

Ja het werd toch wel tijd Yildiz moet gewoon een keertje de rot tijd met de paarden achter me laten. Maar het leek gewoon geen einde aan te komen. Ons huis is nog onder voorbehoud verkocht maar als alles echt rond is willen we voor een huisje gaan waar ook land bij zit voor de paarden en in een gebied met uit rij mogelijk hebben zo van uit huis in plaats van de trailer. En ja wie wil dat nou niet dus het zal nog niet mee vallen ze een twee drie :D . Jhadorah is echt heel smal op de foto,s tonen ze toch vaak breder.

Maar over smal gesproken wat is Tie rond :x weet je zeker dat het er eentje is ;) . Toch wel leuk hoor zoon mooie ronde buik heerlijk fantaseeren over wat er in zit echt leuk. Wat een gezellige rit zo met zen viertjes lijkt een beetje op onze kudde een bruine en de rest schimmel hahahaha. Nour weer in training komen er nog veulens van hem dit jaar of word alleen weer grote broer.

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 10:31

:x geen veulens, hoe kom ik daar nou bij dan?!
Ja, leuk! Een huis met weide en uitrijmogelijkheden! Wij hebben het helaas niet gevonden -O- wel een heerlijk huis maar helaas te weinig grond. We wonen aan de voet van de Sallandse heuvelrug alleen staat shym daar wel een aantal km vandaan. Maar ach.. Dat is te paard wel te doen.
Spannend voor jullie! Ik wens jullie een heerlijk nieuw thuis toe!
Oh, ik weet niet waar jullie willen gaan wonen en wat het budget is maar in markelo staat een leuk boerderijtje met weide ;)
Shympie is 3.5 en echt smal :o

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 11:39

Knappe Door met haar zadeltje en hoofdstelletje, kleine meisjes worden echt groot <3

Ooooooh ik scroll snel door, Eline, ben zoooo jaloers op je zadel!!

Vervelend dat Shym zo rot gaat, is denk ik wel fijn om hem nu weer dichtbij te hebben?

Yildiz, het is inderdaad het plan dat Euforio einde van het weideseizoen naar Krista toe gaat. Nu nog in grote twijfel of hij daarheen met of zonder ballen :D
Jeetje Zahra is wel een flinke dame dan! Ik heb Euforio nog nooit gemeten haha, maar de laatste keer dat ik er was, denk ik dat ie even groot was als mams en die heb ik ook nog nooit gemeten :D

Canisia, wat kan ik toch altijd genieten van jouw verhalen en foto's. Raff is echt zo'n knapperd en je pakt het zo leuk op met hem!

Nicky, jij gaat ook lekker! Dayem ziet er goed uit en wat leuk dat je nu sponsors hebt!

Leuk om al die dingen over western te lezen, zo leer ik iedere keer weer wat bij. Ik ben mezelf aan het omscholen op het moment dmv les op Krista's paarden, maar ik vind het toch verdomd lastig om bepaalde dingen uit de dressuur los te laten!

Joyce, Euf draagt inderdaad een halster van Epplejeck. De cob-maat zit nu op het laatste gaatje dus ze vallen niet ruim. Ben benieuwd naar recente foto's van je 'kleintjes'!

Gelske, wat fijn dat jullie huis is verkocht! Nu lekker op zoek naar een nieuwe, leuk hoor! En wat ziet je prinses er mooi uit!!

Kesje, mijn merrie staat in Veenendaal, dat is bij Ede in de buurt toch? Samen met nog een arabiertje.

FM_Arabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 15:34

Haha Yildiz,... Ik mis hier de " Vond ik leuk" knop!! *\o/* *\o/*

YildizArabs schreef:
Super leuk weer eens wat (uitgebreider!) van je te horen Gelske! Jullie hebben toch zon leuke kudde staan. Prachtige foto's van Jhadorah! <3 Die is in ene echt een hele dame geworden zeg. Prachtige uitstraling. Zo smalletjes is ze toch niet? In ieder geval niet op de foto toch?
Spannend een nieuwe woning zoeken! Weet er alles van hihi!
Wat voor iets zoeken jullie?

Oh wat een fijn nieuws Marlijn! *\o/*
En... is ie ook mooi slank gebleven?

Gisteren heerlijk (droog!) ritje gemaakt met 4 arabiertjes. Was heel gezellig met Clau, Femke en Ben en de bieren hadden er ook zin in! :D

[ [url=m/koXZiP.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/a9gWTW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Altijd leuk om gids te mogen spelen in de DD en ook zeker voor herhaling vatbaar. :j

Morgen mag ik weer met Nour om weer eens een trainingsritje te rijden met ons endurancemaatje.
Ook heel veel zin in!

Vanochtend Tie d'r boik es op de kiek gezet. Is al een Heule bolle! Nog een dikke maand te gaan... zooooo benieuwd wat ze met Magic heeft gebrouwd! :):)

[ [url=m/YZ6DP9.jpg]Afbeelding[/url] ]

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 20:31

Mijn snotneus <3 Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 16:38

Knappe Shym <3

Veenendaal is inderdaad dichtbij!

Ik heb de baan! *\o/* Een laboratorium in Barneveld, dus ik kan lekker in de buurt van Rayna blijven wonen, we hoeven niet te verhuizen :D

Klein probleempje, mijn autootje begint een beetje op te raken... Begint moeilijk te doen met starten, heeft al maanden en piepwiel en het lijkt alsof de verwarming stuk is. En de APK moet deze maand eigenlijk, ik hou mijn hart alweer vast. Ik heb wel een auto nodig om naar werk te gaan. Dus ik ga eens even kijken of ik alvast de auto kan kopen die ik altijd al wilde hebben, de Toyota RAV4 :)
Yildiz, jij hebt er 1 toch? Bevalt ie goed? Ik ga morgen naar de plaatselijke dealer waar mijn ouders hun auto van hebben, die zijn heel behulpzaam. Kijken wat er mogelijk is, wat ze qua aanbod hebben en wat ze aanraden :)

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 21:37

Wat heerlijk! Gefeliciteerd *\%/*
Fijn dat je niet hoeft te verhuizen!

Shym gaat wat op en af.
Gisteren wat koorts, vandaag weer niet. Snotneus weg, snotneus is er weer een beetje.
Mag wel aan zijn hoofd zitten, mag het niet.
Nu weer een beetje vieze ogen..
Hij eet wel aardig goed gelukkig. Hij krijgt nu twee emmers bietenpulp met zemelen, subli atleet, vitaminekorrel, lijnzaadolie, foenegriek, en nog wat andere weerstandverhogende poedertjes per dag.
Iemand nog tips?
Ik ben ook op zoek naar grasbrok. De pulp met kruiden eet hij graag maar zodra hij bij de laag zonder kruiden komt laat hij het staan. Hopelijk eet hij het met de grasbrok beter.
Bij 3 benen is de mok bijna weg. Een achtervoet is nog steeds erg pijnlijk en open. Ik smeer ze dagelijks in met honingzalf. Hopelijk geneest die laatste voet snel want hij moet nodig weer bekapt worden

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 21:39

Afbeelding

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 22:05

Shym nog steeds een beetje aan het kwakkelen. Natuurlijk al ze wat zwakker zijn is wat extra voeren wel goed maar ik zou niet te veel poedertjes doen ik ben daar persoonlijk niet zoon voorstander van. Je zou hem een vitamine koek van pavo extra kunnen geven en dan gewoon nog wat veulenbrok bij voeren en dan lekker veel hooi daar moet hij echt wel genoeg aan hebben. Mijn ervaaring met mok overegens is der te minder ik er aan doe des te sneller is het wel wel probeeren droog te houden maar ja dat valt niet mee in dit land. En schoon maar dan eerder met een zachte borstel het vuil voorzichtig weg halen in plaats van met water.

Gefeliciteerd Kesje top Ja vaak kun je beter een nieuwe auto kopen dan aan de oude blijven sleutelen heb geen ervaaring met het merk wat je wilt maar veel plezier met het uitzoeken.

Hee Annika ja jouw kleine man ook al weer drie natuurlijk dit jaar leuk hij gaat dus ook onder het zadel dit jaar. Met of zonder balen hahaha dat word ook wel eens gevraagd als je soep krijgt. Als je niet van plan bent er een dekhengst van te maken zou ik zeggen haal ze er af het is toch uiteindelijk gemakelijker zonder. En kleine op komst spanend hoor ben benieuwt wat er voor moois in je dame zit :D .

Nee wij fokken al drie jaar niet meer maar daarvoor wel 15 jaar dus ik snap best de verwaring :D . Vandaag lekker met Sjaak en Jhadrah naar de bak geweest en met Sil en Qaseem. Dibah weer even van een heleboel haar verlost word ze langzamer hand weer mijn knappe dame.

Mijn toppertje Qaseem <3 .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 22:44

Wat een knapperd <3
Ze beschimmeld mooi!

Shym krijgt al dubbel en extra vitamines. Zijn eigen vitamine korrel met extra vitamine E en de subli atleet. Beide vitamine en mineralen brok. Die van subli bevat ook extra eiwit zeggen ze.
Gewone brok mag hij niet veel van vanwege suiker en snel spierbevangen. Dus de koek en de brok vallen beide af.. Hooi heeft hij maar eet het niet graag.
Ik denk dat ik niet veel meer kan doen aan het voer?

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 23:51

Even een snelle reactie op Marlijn; mijn tips gebaseerd op mijn ervaringen vanuit Utrecht met gewichtstoename diëten. Laat allereerst de tanden nakijken en ontwormen met Pramox als hij die in het najaar nog niet heeft gehad. Ik zou Subli atleet eruit halen. Onbeperkt ruwvoer, balancer (goede ervaringen met Vitalbix en Dodson&Horrell), Subli Seniores Priores (3kg droog gemeten per dag) of in plaats van SP een mix van zemelen pulp en veel luzerne (en grasbrok als hij slecht eet, Agrobs of Marstall). Olie (1/2 zonnebloem 1/2 lijnzaad) langzaaaam opbouwen naar 50 ml per 100 kg. Als hij de olie niet eet vervangen voor Subli 369 ml.

Pavo koeken is een commercieel product en doet echt vrijwel niks voor je paard. Beter investeren in een goede balancer.

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 09:15

Bedankt Nickey.
Ik zal even bekijken wat je allemaal hebt opgenoemd. +:)+

Door de verkoudheid en verhuizing (stress) eet hij slecht. Hij heeft helaas een behoorlijk jasje uit gedaan :(

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 20:54

Heerlijk die blije horsies weer te zien Gelske! <3

Proficiat Kesje!!! Super zeg! *\o/*
Ja heb idd een Ravje. Echt super blij mee! Hele fijne wagen. Rij voor m'n werk veel dus prettig dat t naast n trekker ook gewoon een heel comfi karretje is. Hij is niet heel zuinig maar wel heel degelijk.
Zeker een aanrader! +:)+

Weet niet meer wie t vroeg maar Nour wordt dit jaar idd weer papa. Te volgen in topic van fokker Michelle: [KS-MK] Arabische topper verwacht in 2017!

Vandaag ook heel veel meer te weten gekomen over z'n opa waar Nour mega veel op lijkt (was me jaren terug al gezegd). Heb foto's en verhalen ontvangen uit Libië van Krystl prince die jaren terug aan Libië werd verkocht en daar helaas vorig jaar stierf. Heel waardevol voor mij.

Verder vandaag zalig getraind met de man. Eenhandig stuurwerk op shanks ging echt best wel tof. Van rechte lijnen uiteindelijk naar de cirkels en buiging. Hij was super geconcentreerd en licht aan de hulpen. Soms echt zo licht dat we vanuit buiging naar sidepasses gingen, oeps! Zelf dus ook ff puntjes op de i. Wil binnenkort echt het lessen weer gaan oppakken grrr....

Afbeelding

En dat terwijl direct om de bak alle merries stonden te koekeloeren. Meneer liet zich niet afleiden! :D

Ook weer lekker met Zahra gewerkt. Vanaf haar rug ziet dat er zo uit:

Afbeelding

Haha, nee hoor zat er niet op! :P Maar wel heel fijn grondwerk gedaan: stemcommandos zitten er inmiddels prima op en ook het wijken voor druk gaat top: pivot op voor en achterhand, back up en beide kanten sidepass. Gefriemel, gezwaai en gezwiept boven en over haar (zie foto) geen probleem. Heb ook lichte druk gegeven in de stijgbeugels aan beide zijdes. Ze geeft er niks om. Rij je straks zo mee weg...
Trots!

Afbeelding

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 22:42

Leuk om dingen te horen van de voorouders!
Wat gaaf dat het rijden zo goed ging +:)+
Stoer dat hij zich niet liet afleiden.
Zahra <3 wat een heerlijk paard!

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 21:35

Ohh ja hoe kan ik nou Yet der baby met Nour vergeten spanend hoor. Ja altijd leuk voorouders bekijken soms lijken ze zo op een paard wat al generaties verder is ik was daar ook zeker altijd veel mee bezig. echt tof dat Zahra het zo goed oppakt daar rij je straks zo mee weg. Je bent maar lekker druk zo met je paarden kinders <3 .

Jammer dat Shym slecht hooi eet hier krijgen ze echt weinig brok (half schepje) hoor en dan zoon halve pavo koek en ze doen het er echt super op. eten ook veel meer hooi dan toen ik ze nog op de meuslie seniores priores en de metazoa had ik ben uiteindelijk dan toch maar weer over gegaan op de brok en de koeken en ondanks alle tegen berichten doen ze het veel beter dan op al die anderen producten maar ja het feit blijft uit eindelijk toch dat elk paard anders is en het gewoon een kwestie van uit proberen is wat het beste werkt.

Vandaag weer zoon leuk pubbers moment het is echt een siameese tweeling we lieten ze buiten in de bak en het was eerst samen rollen ff klieren water drinken en dan tijd voor hooi eten. Vandaag hardgelopen dus morgen weer lekker met de paardjes wat doen.

Op deze foto kun je wel goed zien hoe smal Jhadorah nog is Yildiz.

Afbeelding