Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vond het al zo'n stomme naam, wordt het echt een prinsesje haha!) haar oog zeg...
Hij is alleen een beetje duf. Maandag komt nieuw hooi uit Brabant, ik ga over van gedorst naar weide, hopen dat ie er wat fitter van wordt
. Is dat ook al een beetje Parelli?
Iloontjeehh schreef:Fok jij nog veulentjes CSA? (Marion was het geloof ik?)
, heet inderdaad Marion.
Ik sta niet achter alle Parelli maar vind de manier van communiceren beter dan de algemene paardenwereld. Ik heb me alleen nog niet ergens echt goed in verdiept, weet niet zo goed wat nou bij ons past
Heb wel eens basiscursussen gevolgd in 'paardentaal' en wil daar nog wel wat verder in met Slet.CSAArabians schreef:Iloontjeehh schreef:Fok jij nog veulentjes CSA? (Marion was het geloof ik?)
Je gaat door voor de wasmachine, heet inderdaad Marion.
Nee wij fokken al een aantal jaar niet meer, ooit nog wel weer plannen maar voorlopig niet.
We hebben een flink aantal behoorlijk oude paarden en die mogen tot aan hun dood hier blijven, dus die hebben nu prioriteit.

Ik denk dat ik het zie, omdat ik Djuun ken, tis heel miniem 
Uiteindelijk krijg hij z'n paard er langs op een soort van manier dat hij wilt, al die tijd is er geen woord gesproken tegen zijn paard, alleen druk uitgeoefend, paard is er dus langs en druk word er af gelaten en dat is het dan. 

Wat een spring-in-'t-veld zeg! Hihi.
Daar is Djuun ook goed in (en grappig genoeg was ze bij mij stukken relaxter dan bij mn Parelli-stalgenoot
)
Hij had gisteren zo'n typisch trillende spier op zn kont en wilde heel even er naar kijken, maar als ik nog maar mn pink naar zn kont wees, stapte hij al opzij voor me
Nu vind ik fijngevoeligheid best fijn, maar overdrijven kan ook zeg maar 

Als je paard echt alles maar helemaal tot in de puntjes doet voor je
Heb ook het idee dat je dan het karakter een beetje weg
En juist al die fratsen die Djuun uitvreet vind ik zo leuk van dr
Net als dat bedelen (om aandacht, snoepjes etc... )
AAAAAAAAAAAAAH ik kan toch helemaal geen 8 maanden meer wachten tot de baby! Ik heb ineens een 'ik wil weten wat het iiiiiiiis!' momentje
zat op de bijzondere kleuren-paarden-facebook.
ik bedoelde ook eigenlijk de foto, die heb ik gemaakt namelijk, vond de foto fantastisch gelukt
Merrietje op zich oogt nu best leuk, correct gebouwd 
Das alleen maar reageren op wat er aangeleerd is ipv begrijpen wat jij verlangt.