Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je kan zo bij de AH: HAMSTERUUUHH!! 

Zag de foto al op fb

Hij doet altijd alsof ie gaat hangen als ik hem vast zet.....hij wéét namelijk dat ik dan naar zn hoofd kom om hem weer vooruit te zetten. Punt was nu alleen dat de spijlen niet vast zitten en hij die dus half los trok. Gelukkig zag ie zn eigen fout in en bleef er heel koel onder terwijl ik hem redde.
180 graden draai vanuit galop dmv een bok en een steiger, een paar hupsen.. Je kon mij al opvegen. kwam ie ook nog iedere keer voor mn neus staan met een dusdanig blij hoofd dat je wel blij móet worden. Toen ik hem een beetje ging staan uitdagen (omhoog springen met de zweep in mn handen) ging hij uiteindelijk ook nog heeeel gecontroleerd steigeren, en het voelde gek genoeg zo veilig...

kun je ook lekker rijden! Sieltjuh schreef:Omg Jes!!Je kan zo bij de AH: HAMSTERUUUHH!!
Smart schreef:Wel goed insmeren Fuego!!!
) gezellig bij mij barbequen?
of we gaan iets in Utrecht doen zoals een grachtentocht, hightea, paaldansles...
verder ben ik overal voor in 
ik had gister de fokster aan de lijn en die vertelde dat ze zoveel hinnikte, naar alles wat bewoog. Of ze haar samen zou zetten met een andere merrie, als dat hielp. Ik zei al tegen haar dat is ook wel een beetje Arabieren-eigen, veel stemgeluid gebruiken
gekke luidruchtige merrie. nu staat ze gezellig samen
(met een merrie waar ze al naast stond) en is ze rustig.
maar dit moet in het andere topic!
(maar wel een beetje te verwachten natuurlijk
). Neem je Arnica druppels? Dat helpt tegen kneuzingen
(ze hebben natuurlijk lekker in je kaak staan wrikken, dat wilt wel). 
Toen we Djuun vorig jaar hadden verhuisd is ze zeker 3 weken van slag geweest. De eerste dagen was echt drama
Gillen elke keer als ze dacht dat je uit de buurt was
Maargoed, gelukkig is ze niet lang weg en kan je dr morgen opzoeken.
Was met dit supersonische ding de wei aan het mesten
:
Eeeen natuurlijk net niemand thuis
Zowel op stal, als bij ons thuis
En zowaar had mn moeder een keer niet haar eigen sleutelbos meegepakt 
En als uiterste redmiddel mn broer gebeld. Die is uiteindelijk met zn fiets naar ons huis gegaan, daar onze sleutelbos gepakt en vervolgens met de auto van mn ouders naar stal gekomen. Was hem zééér dankbaar
, want we konden dus geen kant op 
Heel de weg met lang teugeltje gereden, lekker veel gedraafd
Heerlijk!
(want dat was dus vorige week nog een beetje de vraag).
en lekker dan, dat je ingesloten was
of eigenlijk, uitgesloten!
en ik ben inderdaad blij dat ik Set morgen kan verblijden met iets dat beweegt en echt mij blijkt te zijn! joysjuh1987 schreef:sieltjuh buitengesloten,,,niet leuk, wel super handig ding om te mesten ik moet met de kruiwagen
@jessica hoe is het met je make-up? ben je nog te herkennen?

(en paarden in volle galop door de wei, Djuun vond het een prachtig spelletje volgens mij
).