Thank youu Marije voor alle uitleg!!Dan wil ik dus voor beide contoured, bij Desh zonder extra padding en normale lengte, bij Raff langs de ruggengraat padding en dus maatje minie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Thank youu Marije voor alle uitleg!!

Thankyouw
) en Nancy, doen jullie mee tussen de quarters voor de uitdaging of is er een andere reden voor?
Ik hoorde namelijk van Arienne dat je bij DRHA wel met een hengst mag starten dat het niet uit maakt wat voor niveau je hebt enz. ik heb gekeken in het regel boek maar niet kunnen vinden.. ook vind ik het wel heel bizar dat de regels van DAWRA en DRHA(NRHA) zo ver uit elkaar liggen, terwijl je eigenlijk dezelfde sport beoefend..
Of lijkt dit maar zo door het regelboek maar gaat het in het echt wel meer op elkaar lijken?
Wel grappig, klein wereldje zo, zij heet Nathalie van Helvoort..

Okee thanks voor de uitleg!
Misschien komt dat ook omdat je bij DAWRA niet gelijk reining mag rijden... dan moet je eerst je punten halen om amateur te worden voordat de reining uberhaupt mogelijk is.. en bij DRHA is dat gewoon een stuk makkelijker...
Maar nu is het een stuk duidelijker
Moet maar weer eens gaan sparen.
Groot zwaar ding haha en dan kon ik de pad eronder tenminste ook voor wedstrijden gebruiken. Maar vind het wel altijd mega gaaf staan en je hebt zoveel leuke kleurtjes en patroontjes
. Vandaar dat reining niet overal direct gestart mag worden.
Of zie ik het verkeerd

Alleen blijft die hengstenregel wel van kracht natuurlijk. Dus misschien een ruin of merrie van iemand anders starten?
Wat vreemd... Toch eens navragen bij de ALV. Zo krijgen we nooit reiners bij de DAWRA.
Mijn vraag was toch niet geheel onterecht hihi!
Nou dan heb ik of me bril niet op gehad of het stiekem aangepast haha

Maar ach ook dat zijn menselijke fouten!
Ik blij want dan kan ik tenminste wel gewoon reining starten ook tussen de beginners
Helaas pindakaas, komt vanzelf, eerst maar is een paardje zoeken waarmee ik eventueel volgend jaar beginners klasse mee kan rijden
Tot ik wel de puntjes heb voor amateur en dan duurt het toch nog even voordat mijn eigen paardje er is
Dus tijd zat!