Yritja schreef:ik heb nog geen foto's van bij ons, want hij wordt donderdag gebracht
Pastache heb je gekocht ? (een Ibn Estasha hengstje/ruintje?)
Veel plezier met hem !
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yritja schreef:ik heb nog geen foto's van bij ons, want hij wordt donderdag gebracht
Zahlina schreef:Ja denk dat iedereen druk is met het druk hebben.. hihihihiihi..
Yritja schreef:Ja, ruintje.Ik ben niet zo heel erg moeilijk met namen, maar eigenlijk is het Pashtashe.
griebels schreef:Isabel, ik vind het echt een beauty hoor, en dat voor iemand die niet van schimmels houdt
CtjeLief schreef:Isabel.. zucht, ze is prachtig, je hebt er weer een zeer mooi knollie bij! toch maar eens om de koffie komen bij jou haha! nee echt, een beauty, wat een hoofdje!
CtjeLief schreef:en toch weer dat Ansata Sinan bloed he! je kan het niet laten he haha (gelukkig!) houden zo..! ik kan er alleen maar van genieten.. tja, ik hou van mooie paarden! jij ook!![]()
quibusjes schreef:Wolfje, een dwerghamster
CtjeLief schreef:spannend! ik ben ook echt benieuwd naar onze quincy x Shahim el nakeeb.. ! spring is in the air!!
CtjeLief schreef:spannend! ik ben ook echt benieuwd naar onze quincy x Shahim Al nakeeb.. ! spring is in the air!!
Krista schreef:hihihi wat kijken ze lekker duf samen!
Zondag gaat ie toch verhuizen Corine? Fijn hoor voor hem en jullie!
Krista schreef:Kon hij ook zo genieten van de bioscan? Als Nagato vroeger daarmee behandeld werd, oi hij viel bijna om van ontspanning - zeker als hij zo kapje op zijn koppie kreeg met van die lampjes hihihi
Jmc schreef:Hoe doet ze het op stal en met de rest van de paarden Isabel?
Is ze al een beetje vertrouwd in haar nieuwe omgeving?