Oke Bij de zeeman hadden ze opzich wel leuke kleurtjes, oa geel en een leuke oranje, maar ben bang dat dat te snel vies word (mijn moeder is allergisch voor paarden en mag dus niet gewassen worden).
maar je gebruikt die halsters toch alleen voor show...toch niet voor echt in de wei.. dan kunnen ze toch de halsters even om..ik poets juriel ook voordat ze het halster om krijgt
nee vind ik ook nie.. ik zet dit erop en dan hoef ik alleen maar foto's bij te gaan werken enzo..dan is beschrijving etc. helemaal goed.. weet iemand hoe lang een stuk draad moet zijn voor een halster op kumihimo manier?? Gewoon hoeveel keer langer draad dan halster is?
Maar als het een keer zonnig is, moet mijn halster met glitters wel getest worden in het bos Heb nog wat foto's nodig voor in de portfolio van mijn site.
ja weet ik, ik had hem zonder neusriem naar xxitsmexx gebracht, en zij had alleen nog maar een dun kettingkje... binnenkort komt er denk ik wel een dubbel kettingkje, dat is denk ik wat mooier
Ik heb er ook een paar dagen geleden eentje gemaakt Eigenlijk voor een fotoshoot van een paard van een vriendin, maar dat ging niet door jammer genoeg. Wat vinden jullie? Afgezien van dat ie veel te klein is voor t paard
Jammer genoeg past ie mijn eigen paard niet, dus ik heb em maar te koop gezet. Maar ik ga er wel nog eentje maken die wat groter is, ik vind t echt leuk om te doen
De band heb ik van een oud carnavalskostuum gehaald, en de muntjes daar heb ik draadjes aan gemaakt, en daar kraaltjes om gedaan. En toen aan de achterkant vastgemaakt aan de band.
Draad die je nodig hebt bij Kumihimo is afhankelijk van het patroontjes dat je maakt, ik heb ongeveer 2 keer de maat genomen voor mijn halsters, maar Joke heeft waarschijnlijk meer moeten nemen voor de hare...
Gisteren zijn ook foto's gemaakt van de halsters van Joke, dus zodra ze tijd heeft, zullen die er wel aan komen...
Nou ik was gister me site aant veranderen (nu ook nog) maar er is iets mis gegaan en alle namen van de halsters die ik al op me site had staan zijn weg...de foto's heb ik nog wel...dus ik zet jullie bokt naam erbij moet er iets anders komen dan hoor ik het wel..
Foto door Sjintoo Grace met kumihimohalster, gemaakt door mijzelf
Foto door Bijke Grace met pluishalster, gemaakt door mijzelf
er stond veel wind, en ze moest poseren op een stukje waar gras stond (dit in tegenstelling tot de wei ) dus ze had er niet veel zin in om mee te werken.