Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moet laag beginnen he) Je weet niet helemaal waar je aan begint (extra kosten). Is er ineens 900 geboden
. Denk dat het dan snel op gaat lopen..... Wacht nog even af wat er gaat gebeuren
. 
hij stond eerst hier en is toen ook die kant op gegaan en vroeger met dekken en keuringen etc..

minkie schreef:je weet nooit wat hij met zich meedraagt. maar hij staat nu toch ook met een aantal paarden?
op zich zou het mij nog niet zo veel uitmaken als hij er niet zo netjes uitziet als ik hem zou kopen. kijk daar is de prijs dan ook naar natuurlijk.
vind het echt zonde van zo'n mooie hengst op die maar te laten verpieteren. zou zo nog een veulen van hem willen! hahaha
)
detour schreef:Hij schijnt wel erg merriegricht te zijn dus omheiningen zijn belangrijk! Hormonaal schijnt hij oke te zijn!
Heb vaker magere paarden opgeknapt maar ben benieuwd of hij weer goed loopt als hij bekapt is, want de stand van zijn voeten is wel naar zo, hoor!
Eingelijk zou het mooi zijn als we hem als een soort Fosterparentskindje promoveren en ik hem hier neerzet en we hem samen "redden"Lenneke!
Met Anouar zou het errug moeilijk gaan en Macy doen we dat maar niet aan