Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
missfcdb schreef:haha dan loop ik zelf wel da mij toch iets te duur
missfcdb schreef:haha dan loop ik zelf wel da mij toch iets te duur
liesjeB schreef:26 apr de amateurkeuring nou dan hoop ik dat wij er zijnen ik hoop dat ik geen yet lag hebt maar anders kom ik zeker kijken wel gezelig
ArabianRanch schreef:liesjeB schreef:26 apr de amateurkeuring nou dan hoop ik dat wij er zijnen ik hoop dat ik geen yet lag hebt maar anders kom ik zeker kijken wel gezelig
misschien hebben we dan wel een dubbele jetlag![]()
Gideon_R schreef:Hoe kom je bij een amateurkeuring te St. Oedenrode in mei 2008 ?
Er zit een amateurkeuring in de planning bij het AVS op 25 april 2008 te Bunschoten (Stal Groenendaal)
Dit zal definitief op de agenda worden gezet aan het einde van het jaar als de locatie en de jury zijn vastgelegd.
Er zal wel een regionale keuring plaatshebben te St. Oedenrode, maar dat is waarschijnlijk eind juni 2008
knabbgek schreef:Heej,
WildWings schreef:Ik ben van plan langs te komen met spiegelreflex om te fotograferen, als ik iemand zo gek kan krijgen om mij ergens in Bunschoten bij een bushalte kan oppikken, of bij station Amersfoort ofzo
Anders moet ik 22 minuten lopen vanaf de dichtsbijzijde bushalte, dat wordt toch te veel van het goede
sas_omar schreef:wat is spiegelreflex??