Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
griebels schreef:Volgend weekend kan ik denk ik wel, maar het weekend daarna ga ik naar Equitana...
Ik heb hier een podium-zadel liggen van nog minder dan 4kg
Maar neem maar mee, misschien is het iets voor Liek
Zahlina schreef:jazz-fan schreef:Kan dit niet via pb?
Daarom is dit topic geopend.
Men hoeft niet ontopic te blijven omdat er geen topic is.
Daarom heet het ook Huiskamer...
Dus dames, l ul maar lekker verder....
Spookje zit 10 dagen aan de antibiotica, hij heeft nu 3 pillen gehad en is ondertussen weer hondsbrutaal aan het worden.....
jazz-fan schreef:Kan dit niet via pb?
ShamalArabs schreef:griebels schreef:Volgend weekend kan ik denk ik wel, maar het weekend daarna ga ik naar Equitana...
Ik heb hier een podium-zadel liggen van nog minder dan 4kg
Maar neem maar mee, misschien is het iets voor Liek
Dat wintecding weegt bijna niets... Ik gebruik hem altijd nog voor shanaya en over een poosje bij mawiyah als die zover isMoest ik die meenemen? Dat persoontje van 40 kg krijg ik niet mee hoor, der ouders doen me wat dan
Volgend weekend is goed, zaterdag of zondag?
griebels schreef:Lieverd, die persoon van 40kg kan ik hier niet gebruiken hoorJe weet toch dat ik zelf ook een lichtgewicht ben
Zondag lijkt me fijner, zaterdags heb ik het meestal drukjes
ShamalArabs schreef:griebels schreef:Lieverd, die persoon van 40kg kan ik hier niet gebruiken hoorJe weet toch dat ik zelf ook een lichtgewicht ben
Zondag lijkt me fijner, zaterdags heb ik het meestal drukjes
Ze stonden samen in 1 zin maar dacht al dat je de wintec bedoeldedacht, zeg het toch ff
Zondag is goed hoor, dan regel ik dat even. Hoe doet mirtje het?
Citaat:In de HK mag je offtopic gaan
Jalenka_Kiya schreef:Zo Femke en Shalane Zaanstad is in dit topic al goed vertegenwoordigd
yousra schreef:Galactica is zeker mooi zeg!
@Youko: ik zie dat je ook dichtbij mij woont zeg, waar sta jij eigenlijk met je paard?
Youko schreef:Hoi bedankt, mijn paard staat in Ridderkerk op Reyerbos, ken je dat?[***] schreef:Galactica is zeker mooi zeg!
@Youko: ik zie dat je ook dichtbij mij woont zeg, waar sta jij eigenlijk met je paard?
Hoi, thanx, Tica staat in Barendrecht. We hebben een tijdje in Schiedam gestaan, en daar is de foto dan ook gemaakt. Inmiddels hebben wij haar teruggehaald naar Barendrecht, omdat ik constant in de file stond
Waar sta jij met je paardje (ook een mooi ding zeg)