Fryske schreef:Wie zegt dat IK er ben voor de fotografie Femke?
Uhm... Oh ja, jij zelf:
Fryske schreef:Ben d'r ook. Beviel vorig jaar goed dus voor herhaling vatbaar.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Fryske schreef:Wie zegt dat IK er ben voor de fotografie Femke?
Fryske schreef:Ben d'r ook. Beviel vorig jaar goed dus voor herhaling vatbaar.
Hypofocus schreef:Fryske schreef:Wie zegt dat IK er ben voor de fotografie Femke?
Uhm... Oh ja, jij zelf:Fryske schreef:Ben d'r ook. Beviel vorig jaar goed dus voor herhaling vatbaar.

CounTree schreef:Haha....dat houdt dus ook waarschijnlijk in....veel publiciteit!!!
Zijn de tv programma makers al getipt??
we zijn al bezig wat te benaderen
Weet alleen nog niet of ik het allemaal ga redden
Mariel89 schreef:en wat houd het gala trouwens precies in?
Mariel89 schreef:maar wat doen ze daar dan.. ? ik bedoel.. hoe worden ze geshowt dan zegmaar
(ik weet nergens van)
okee! ja k kom sowieso wel
Mariel89 schreef:maar wat doen ze daar dan.. ? ik bedoel.. hoe worden ze geshowt dan zegmaar
Hazzebaz schreef:De galaklasse is niet meer dan het promoten van de hengsten die geprimeerd zijn. Er hoeven dus niet specifiek alleen maar hele grote namen te komen, want dan ben je in ons land snel klaar. Maar, zoals Sherif al zegt, iedereen brengt zijn hengst uit op een eigen manier, dus los, onder de man, aan de hand, in fokgroep etc. Op die manier wordt het een leuk afwisselend programma met hengsten die voor iedereen toegankelijk zijn qua dekgelden.
Mijn inziens is dat beter dan alleen paarden te tonen die in de wereldtop hebben meegedraaid. Die zijn er natuurlijk ook maar het gros zijn mooie hengsten die iets bij kunnen dragen in de fokkerij. Géén jury`s, geen kritiek, alleen maar lekker genieten van de Arabisch Volbloed in zijn veelzijdigheid.
en ik ga ook zeker komen, samen met mijn camera