Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nashke schreef:ik vind het een prachtig dier, maar eerlij gezegd vond ik de 'show' niet zooo spectaculair.. :S
BlazingBoots schreef:1 x monty is inderdaad niet genoeg , maar hij laat wel zien dat zo'n paard niet als verloren beschouwd hoeft te worden.
Ik denk dat dat meer de insteek van zijn hele doen is.
BlazingBoots schreef:1 x monty is inderdaad niet genoeg , maar hij laat wel zien dat zo'n paard niet als verloren beschouwd hoeft te worden.
Cassidy schreef:BlazingBoots schreef:1 x monty is inderdaad niet genoeg , maar hij laat wel zien dat zo'n paard niet als verloren beschouwd hoeft te worden.
Die opmerking komt ook niet van mij....
dakhilah schreef:hoi allemaal,
Ja ik ken de fokker van Dador persoonlijk en weet z'n afstamming! ...fijn dier ,lief dier ,mooi dier , mooie pedigree....puur spaans!! ...
Tot het met/bij z'n fokker op een gegeven moment een 'beetje fout' ging.....waarom?
Alleen je verdiepen in bloedlijnen ,veulentjes fokken en dag dromen werkt niet , als je dan de verdere kennis , het 'gevoel' , ook de technische kant en consequent zijn voor paarden mist ...gaat het fout!
Daarvan het bewijs ...DADOR .
Maak je borst maar nat.....er was toen der tijd een stal vol met jong spul waar mee gewerkt moest gaan worden omdat ze er klaar voor waren maar het gebeurde niet!
Helaas.
Gr.sas.
sherif schreef:Dador is uitgegroeit tot een mooie hengst!Ik wens jullie samen veel plezier toe!
Milootje schreef:Knap paard, mag ik vragen hoe oud hij is? Is hij al eerder onder het zadel geweest of niet?
Begrijp ik het goed dat het paard te koop is? (kreeg het idee nav het topic op arabischevolbloeden.com)
Ben erg benieuwd...
Grt, Milo