Ik denk dat bij ieder type mens een type paard past. Als ik er een zie bewegen kan ik wel denken wauw, zie ik mijn haf nog niet doen. Maar bij hafjes smelt ik en bij arabieren niet. Ieder zijn hobby

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Glossi schreef:Mijn mening: Ik vind ze vre-se-lijk! Nee dit is echt niet mijn ras en dat zal het ook nooit worden! Hun hoofd is zo iel, brrrr... Somige paarden zijn echt overdreven erg. Er zitten ook wel een paar normale arabieren tussen en die zijn dan nog wel leuk. En een normale arabier heeft bij mij een normale bouw en niet zo iele nek + kop...
obelixXx schreef:maar zou er nooit een willen hebben vind het niet een goed rijpaard
Glossi schreef:Mijn mening: Ik vind ze vre-se-lijk! Nee dit is echt niet mijn ras en dat zal het ook nooit worden! Hun hoofd is zo iel, brrrr... Somige paarden zijn echt overdreven erg. Er zitten ook wel een paar normale arabieren tussen en die zijn dan nog wel leuk. En een normale arabier heeft bij mij een normale bouw en niet zo iele nek + kop...
Anouar15 schreef:Glossi schreef:Mijn mening: Ik vind ze vre-se-lijk! Nee dit is echt niet mijn ras en dat zal het ook nooit worden! Hun hoofd is zo iel, brrrr... Somige paarden zijn echt overdreven erg. Er zitten ook wel een paar normale arabieren tussen en die zijn dan nog wel leuk. En een normale arabier heeft bij mij een normale bouw en niet zo iele nek + kop...
Dan vind je die van mij vast mooi
Anouar is helemaal niet zo'n typische arabier.
lotttttttt schreef:Glossi schreef:Mijn mening: Ik vind ze vre-se-lijk! Nee dit is echt niet mijn ras en dat zal het ook nooit worden! Hun hoofd is zo iel, brrrr... Somige paarden zijn echt overdreven erg. Er zitten ook wel een paar normale arabieren tussen en die zijn dan nog wel leuk. En een normale arabier heeft bij mij een normale bouw en niet zo iele nek + kop...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Citaat:Uhmmm??
Hedwig18 schreef:Ik rijd ook een arabier. Ze is vrij hyper maar precies wanneer ze zelf wilt en dat is niet als je drijft. Ook zij is idd lekker showerig. Ben helemaal weg van arabiertjes. Zal ook altijd arabiertjes blijven rijden